Joku hyvä valmis pakastekakku! Äkkiä vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraat tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraat tulossa

Vieras
Joku hyvä kakku, jonka voi vaan sulattaa ja iskeä kahvipöytään, keksi-ja pullavinkkejä otetaan myös vastaan. Kakku voi olla suklainen tai ihan perinteinen. Eli ihan tyyliin sulatus ja valmis-tyyppisiä hyvänmakuisia ratkaisuja, koska mä en itse todellakaan ole mikään kodin hengetär tai jaksa alkaa vääntämään:D

Esim DAIM, onko se nyt kakku vai piirakka, on tosi hyvää, samoten se toinen missä on maraboun maitosuklaata ja marenkia, nams.. Ovat aikasen makieta, pieni pala per vieras riittää.

Daimkakku :) Pakaste korvapuustit ovat kans oikeesti hyviä, ihan perus rainbow pullat :) Ne kyl täytyy paistaa, mut on nopsasti valmiita. Pipareiks vaikkapa niitä pinkkejä uusia dominoita ja joitai ihan perus pipareita, vaikka kaurakeksejä. TAI jos haluut niin fanipalat tai suklaalevyn paloittelet kuppiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraat tulossa:
Joku hyvä kakku, jonka voi vaan sulattaa ja iskeä kahvipöytään, keksi-ja pullavinkkejä otetaan myös vastaan. Kakku voi olla suklainen tai ihan perinteinen. Eli ihan tyyliin sulatus ja valmis-tyyppisiä hyvänmakuisia ratkaisuja, koska mä en itse todellakaan ole mikään kodin hengetär tai jaksa alkaa vääntämään:D

Frödinge prinsessa kakku ja mansikkakakku! Parhaita! Mutta se limonello tms nimeltään on pahaa...liian voimakas likööri häiritsee makua.

Tai se kinuskikakku joka on kylmäaltaassa, ei edes pakaste-altaassa... Sen ostin joskus muksun synttäreille ja se jos mikä oli hyvää! Ei ollut edes kallista. JA nyt en muista sit nimeä joka sen valmisti!

frödingin kakut parhaita ja itelle kyllä uppoaa niistä ihan mikä tahansa. eivät ole keinotekoisen makuisia! nyt saa myös sitä mansikkakakkua sellasena isompana versiona eikä maksa ku ku pari euroa enemmän :)

Yhteistyössä