V
vieras
Vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=366199&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10065&categoryId=10496
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siitä en tiedä kuka sitä kaipaili mutta tuotekuvaus on ainakin ihan... no joo tai sit mun laskutaidoilla mä en saa tohon vain kolmea pientä laatikkoa millään
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siitä en tiedä kuka sitä kaipaili mutta tuotekuvaus on ainakin ihan... no joo tai sit mun laskutaidoilla mä en saa tohon vain kolmea pientä laatikkoa millään
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siitä en tiedä kuka sitä kaipaili mutta tuotekuvaus on ainakin ihan... no joo tai sit mun laskutaidoilla mä en saa tohon vain kolmea pientä laatikkoa millään
Ne ylärivissä olevat kuusi pientä laatikkoa on oikeesti vaan 3, näyttää kuin ne olisi keskeltäkin erotettu kahdeksi muttei oo...*sekava selitys*
Mäkin voisin haluta tuollasen, mutta mihin sen puskisin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu mie se olin joka etin!
mutta tuo on liian iso. meillä on jo yks tuommonen ja nytten etin semmosta missä on nkuus isoa laatikkoa ja neljä pientä siinä päällä. eli se on siis justiinsa tuosta samasta mallista se pienempi koko.
ja jyskissä on vaan niitä lakattuja. eli kun pitää olla joko kuultovalkeeksi maalattu tai sitte antiikkipetsattu mutta muuten käsittelemätön eli ei lakattu. se lakattu näyttää ihan koivulta :x