Joku etsi apteekkarinlipastoa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Siitä en tiedä kuka sitä kaipaili mutta tuotekuvaus on ainakin ihan... no joo tai sit mun laskutaidoilla mä en saa tohon vain kolmea pientä laatikkoa millään

No mutta sehän on positiivista, että kerrankin saa enemmän kuin mitä myyjä lupaa! ja samalla rahalla! :D

juu mie se olin joka etin!

mutta tuo on liian iso. meillä on jo yks tuommonen ja nytten etin semmosta missä on nkuus isoa laatikkoa ja neljä pientä siinä päällä. eli se on siis justiinsa tuosta samasta mallista se pienempi koko.

ja jyskissä on vaan niitä lakattuja. eli kun pitää olla joko kuultovalkeeksi maalattu tai sitte antiikkipetsattu mutta muuten käsittelemätön eli ei lakattu. se lakattu näyttää ihan koivulta :x

Siitä en tiedä kuka sitä kaipaili mutta tuotekuvaus on ainakin ihan... no joo tai sit mun laskutaidoilla mä en saa tohon vain kolmea pientä laatikkoa millään

Jos noissa ylemmissä on vale-etujako, sit tulis kolme.

Ne ylärivissä olevat kuusi pientä laatikkoa on oikeesti vaan 3, näyttää kuin ne olisi keskeltäkin erotettu kahdeksi muttei oo...*sekava selitys*

Mäkin voisin haluta tuollasen, mutta mihin sen puskisin? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:

Ne ylärivissä olevat kuusi pientä laatikkoa on oikeesti vaan 3, näyttää kuin ne olisi keskeltäkin erotettu kahdeksi muttei oo...*sekava selitys*

Mäkin voisin haluta tuollasen, mutta mihin sen puskisin? :whistle:

ai onko tuossa anttilan myymässä niin? meillä on nimittäin se jyskistä ostettu samankokonen ja samannäkönen ja kyllä ne ylärivissä olevat laatikot on ihan kaikki kuus omaa laatikkoaan, ei siis millään valevälillä olevia isompia.... *sekavaa täälläki*

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
juu mie se olin joka etin!

mutta tuo on liian iso. meillä on jo yks tuommonen ja nytten etin semmosta missä on nkuus isoa laatikkoa ja neljä pientä siinä päällä. eli se on siis justiinsa tuosta samasta mallista se pienempi koko.

ja jyskissä on vaan niitä lakattuja. eli kun pitää olla joko kuultovalkeeksi maalattu tai sitte antiikkipetsattu mutta muuten käsittelemätön eli ei lakattu. se lakattu näyttää ihan koivulta :x

Meillä on just tollanen mitä etsit, sotkasta muistaakseni ostettu, tosin siitä on jo muutama vuosi aikaa niin en tiedä saako sieltä enää

Yhteistyössä