JOkos teillä on S-bonukset on tarkastettu?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:21 joo kirjoitti:
Mulle se oli murheena nyt :xmas:
Aattele miten hyvät bonukset sais jos se koko summa huomioitais bonuksissa edes :whistle: Meillä vaihtoauto (käytetty) mut hinta silti yli 10 000 euroa ja huomioitiin vaan 1000 euroa.
 
Ei pääse tarkastamaan mitenkään...Ku perkule molemmat ollaan unohettu se kortin tunnusluku \|O :ashamed: Ärsyttävää...ekan kerran sitä käytettiin ku kortti saatiin ja sen jälkeen ei ollu tarvetta pitkään aikaan, ni johan se luku pääs unohtumaan...saakos sitä mitenkään tietää?? :/ Vai mitä pitäis tehdä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:34 Greeata kirjoitti:
Ei pääse tarkastamaan mitenkään...Ku perkule molemmat ollaan unohettu se kortin tunnusluku \|O :ashamed: Ärsyttävää...ekan kerran sitä käytettiin ku kortti saatiin ja sen jälkeen ei ollu tarvetta pitkään aikaan, ni johan se luku pääs unohtumaan...saakos sitä mitenkään tietää?? :/ Vai mitä pitäis tehdä?
info-pisteestä saa henkkareilla kysyttyä sen salasanan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:41 Miracles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:39 Pyryharakka kirjoitti:
Eikös ne makseta vasta huomenna eli 10.pvä??Ja mistä te näette että paljon tuota ylijäämäpalautusta tulee?Mä en näe kuin sen että paljon tulee bonuksia viime kuulta.
Siitä "S-tili" kohdasta näkee.
No,niinpä tietenkin.Ja siihen pitää sitten olla se s-tilikortti.Eihän mulla ole kuin käteiskortti.Mä olen kyllä joskus laittanut palautetta että olis se kiva nähdä nuo tilin saldot koneelta meidän muidenkin kuin niiden joilla on s-tili.Aina pitää mennä kaupasta kysymään.
 
höpö höpö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:45 Pyryharakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:41 Miracles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:39 Pyryharakka kirjoitti:
Eikös ne makseta vasta huomenna eli 10.pvä??Ja mistä te näette että paljon tuota ylijäämäpalautusta tulee?Mä en näe kuin sen että paljon tulee bonuksia viime kuulta.
Siitä "S-tili" kohdasta näkee.
No,niinpä tietenkin.Ja siihen pitää sitten olla se s-tilikortti.Eihän mulla ole kuin käteiskortti.Mä olen kyllä joskus laittanut palautetta että olis se kiva nähdä nuo tilin saldot koneelta meidän muidenkin kuin niiden joilla on s-tili.Aina pitää mennä kaupasta kysymään.
kyllä riittää käteiskortti, ei meillä mitään tilikorttia ole ja hyvin näki paljon tulee
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:22 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:21 joo kirjoitti:
Mulle se oli murheena nyt :xmas:
Aattele miten hyvät bonukset sais jos se koko summa huomioitais bonuksissa edes :whistle: Meillä vaihtoauto (käytetty) mut hinta silti yli 10 000 euroa ja huomioitiin vaan 1000 euroa.
Mietinkin, kolminkertaset ylijäämät olis tainnut tulla. Uudestakin saa vaan kahdesta tuhannesta bonukset ;)
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:39 Pyryharakka kirjoitti:
Eikös ne makseta vasta huomenna eli 10.pvä??Ja mistä te näette että paljon tuota ylijäämäpalautusta tulee?Mä en näe kuin sen että paljon tulee bonuksia viime kuulta.
Bonus on pääsääntöisesti tilillä jo yhdeksäs päivä. Ei aina mut yleensä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:46 höpö höpö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:45 Pyryharakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:41 Miracles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:39 Pyryharakka kirjoitti:
Eikös ne makseta vasta huomenna eli 10.pvä??Ja mistä te näette että paljon tuota ylijäämäpalautusta tulee?Mä en näe kuin sen että paljon tulee bonuksia viime kuulta.
Siitä "S-tili" kohdasta näkee.
No,niinpä tietenkin.Ja siihen pitää sitten olla se s-tilikortti.Eihän mulla ole kuin käteiskortti.Mä olen kyllä joskus laittanut palautetta että olis se kiva nähdä nuo tilin saldot koneelta meidän muidenkin kuin niiden joilla on s-tili.Aina pitää mennä kaupasta kysymään.
kyllä riittää käteiskortti, ei meillä mitään tilikorttia ole ja hyvin näki paljon tulee
Näen mäkin että paljon tulee bonuksia mutta en paljon tulee ylijäämäpalautusta.Kun menen siihen s-tili kohtaan niin antaa vaan ilmoituksen ettei sinulla ole s-tiliä.Eli en näe tuolla käteiskortilla tilini saldoa.
 
yöperhonen
bonusta 55 eukkoo ja yliljäämän palautusta 260 eukkoo= erittäin hyvä summa ostosten keskittämisestä s-ryhmään!


lisäksi mulle maksetaan joka kuukausi palkkaa+ suoritteita ja henkilöstö etuja kun olen töissä s- ryhmällä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:52 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:51 aisiis kirjoitti:
Meille ei vielä oo tullu sitä tiliotetta. Jännityksellä ootan meneekö nyt 3000 ? rikki.
Tiliote tulee reilu viikko bonusten jälkeen.
Jahas, en oo koskaan käyny netissä katsomassa.... Niin kiire ei kuitenkaan ole ollut :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:52 Pyryharakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:46 höpö höpö kirjoitti:
[

Näen mäkin että paljon tulee bonuksia mutta en paljon tulee ylijäämäpalautusta.Kun menen siihen s-tili kohtaan niin antaa vaan ilmoituksen ettei sinulla ole s-tiliä.Eli en näe tuolla käteiskortilla tilini saldoa.

meneekö sulla bonus s-tilille vai tuleeko sulle bonussetelit??? jos tulee setelit niin suosittelen seuraavalla kauppareissulla avaamaan s-tilin!!! sitten näät netistä tilanteen ja PYSTYT NOSTAA RAHAA YMPÄRI SUOMEN, bonussetelithän käy vaan oman osuuskaupan toimipisteissä!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:58 nelli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:52 Pyryharakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:46 höpö höpö kirjoitti:
[

Näen mäkin että paljon tulee bonuksia mutta en paljon tulee ylijäämäpalautusta.Kun menen siihen s-tili kohtaan niin antaa vaan ilmoituksen ettei sinulla ole s-tiliä.Eli en näe tuolla käteiskortilla tilini saldoa.

meneekö sulla bonus s-tilille vai tuleeko sulle bonussetelit??? jos tulee setelit niin suosittelen seuraavalla kauppareissulla avaamaan s-tilin!!! sitten näät netistä tilanteen ja PYSTYT NOSTAA RAHAA YMPÄRI SUOMEN, bonussetelithän käy vaan oman osuuskaupan toimipisteissä!!
On mulla se tili mutta mun pitää aina nostaa rahaa sieltä kassan tiskiltä.Just kävin tilaamassa ton s-tilikortin jolla pystyy siis maksamaan kaupassa.Ei tarvi aina käydä tiskiltä kysymässä saldoa ja nostamassa rahaa.Ja näkee nyt netissä että paljon siellä s-tilillä on rahaa.
 
rivera
Oonko mä nyt ainoo joka ei edes tiedä mitä noi ylijäämähyvitykset on??

*yhtenä suurena kysymysmerkkinä*

miksi ja missäpäin niitä saa? Eekoolta ei ainenkaan saa, tai siis mulla ei ainenkaan näy. Kysäsin kaveriltakin ja ei hämeenmaastakaan mitään saa.

:eek: :( :eek: epistä, ylimäärälle olisi kyllä käyttöä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:04 rivera kirjoitti:
Oonko mä nyt ainoo joka ei edes tiedä mitä noi ylijäämähyvitykset on??

*yhtenä suurena kysymysmerkkinä*

miksi ja missäpäin niitä saa? Eekoolta ei ainenkaan saa, tai siis mulla ei ainenkaan näy. Kysäsin kaveriltakin ja ei hämeenmaastakaan mitään saa.

:eek: :( :eek: epistä, ylimäärälle olisi kyllä käyttöä.
¨Jotkut osuuskaupat, esim. PKO maksaa tietyn prosentin edellisen vuoden oman osuuskaupan toimipisteistä tehdyistä ostoista ylijäämän palautuksena. PKO esim. maksaa 2 % PKO:n ravintoloissa, S-marketeissa, Prismoissa ja ABC-asemilla (ym.) tehdyistä ostoista viel bonuksien lisäks.
 
yöperhonen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:14 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:04 rivera kirjoitti:
Oonko mä nyt ainoo joka ei edes tiedä mitä noi ylijäämähyvitykset on??

*yhtenä suurena kysymysmerkkinä*

miksi ja missäpäin niitä saa? Eekoolta ei ainenkaan saa, tai siis mulla ei ainenkaan näy. Kysäsin kaveriltakin ja ei hämeenmaastakaan mitään saa.

:eek: :( :eek: epistä, ylimäärälle olisi kyllä käyttöä.
¨Jotkut osuuskaupat, esim. PKO maksaa tietyn prosentin edellisen vuoden oman osuuskaupan toimipisteistä tehdyistä ostoista ylijäämän palautuksena. PKO esim. maksaa 2 % PKO:n ravintoloissa, S-marketeissa, Prismoissa ja ABC-asemilla (ym.) tehdyistä ostoista viel bonuksien lisäks.

hallituksen on täytynyt hyväksyä kokouksessaan että tulos on ollut niin hyvä että ylijäämän palautusta voidaan maksaa. ilman sitä päätöstä ni sitä ei makseta ja välttämättä sitä ei jotkut osuuskaupat maksa ollenkaan. meillä PKO:ssa taas ei ole juurikaan tuplabonus päiviä...
 

Yhteistyössä