Jokos teillä muilla alkaa olla jouluasiat mielessä?

Lasten kans on aloitettu isovanhempien lahjojen teko ja olen jo suunnitellut et mitä hankin lapsille joululahjoiksi =)
Hyvissä ajoin oltava ku vauva syntyy marraskuussa ja sit ei välttämättä niin ehdi tai jaksakkaan =)

Ruokailu varmaan anoppilassa niin paistetaan vain oma kinkku pyhiksi.

Lahjoja olen miettinyt (lapsille eritoten), ettei jää viime tippaan, kuten viime vuonna. Joulun paikkeilla olen viimeisilläni raskaana (la 9.1.11), joten pakostihan sitä PITÄÄ jo joulua miettiä :D

"vieras"
no en juurikaan ole miettiny.rupee ahistaa ihan suunnattomasti.suurinpiiretein ideoinu mitä vanhemmille ja miehen vanhemmille lahjaks mut...omat vanhemmat ei ole ees koskenu viimevuotiseen lahjaan joten pohdin tässä et viittiikö tänä vuonna niille mitään ees hankkia.kummilapselle ompelen ehkä ite jotain(vinkatkaa mistä löytyy hello kitty kangasta tai lpt).
miehelle en tiiä lahjaa enkä sen kummemmin toiselle kummilapselle ja sitte vielä yhdelle pikku prinsessalle.ruokia ei tarvii miettiä kun ei olla joulua kotona.

maroia
Lapsien Lahjoja olen jo miettinyt. Päätettykin on mitä ostetaan.
Pitäs mennä ostamaan ajoissa. Vauva syntyy marraskuussa ja enpä usko et pienen kanssa jaksaa missään ruuhkassa lahjoja ostella.
Myös se ollaan päätetty et kotona ollaan tänä jouluna,oman perheen kesken.

Viime viikolla alotin jouluaiheisen mietiskelyn. :ashamed:

Muutto tulossa lokakuussa ja mietin että miten saan joulun tuntumaan joululta uudessa kodissa, sekä mitä antasin kihlatulle muutako hyvää mieltä. Mikälie pesänrakennusvaisto, ei mulla oo koskaan aikasemmin alkanu näin aikasin "jouluttamaan". :O

"Hmm"
Meilläkin uusi koti,jota jo mielessäni laittelen joulukuntoon...Joitakin uusia joulukuusen koristeita ostin Ikeasta. Eipä juuri muuta,lähinnä olen miettinyt että miten saadaan olla joulu rauhassa 4 v ja 2 kk kanssa, kun anoppi tunkee meille aina jouluksi. Siis ilmoittamatta....
Aatto on perheenkeskeistä aikaa meillä!!!

öms
ohhoh, täällähän on ihmiset jo ihan joulutunnelmissa! :D
Oon niin tottunut siihen et mua jo kummastellaan ku alotan lokakuun lopulla joidenkin lahjojen hankkimisen.. mut onhan täällä nähtävästi muitakin :)

Mä oon NIIN jouluihminen että KYLLÄ!
Vaihdoin järjestystä olkkarissa kesällä ja mietin jo silloin kuusen paikkaa...
:D
Joululahjoja oon ostanut, mutten ole malttanut pitää niitä kaapissa vaan olen ne lapsille antanut, AINA mulle käy näin.
Alan ajoissa mutten voi antaa lahjojen olla kaapissa.
Viikonloppuna ostettin kitarat pienille ja ne illalla jo kiikutin lapsille!

Tänään ostin pelin heille ja äsken jo sitä pelattiin.Ostin myös legoja ja niitä vielä en ole antanut, mutta iltaa on vielä jäljellä!!!
;)
PUuh, mua ja mun typeryyttäni....

Apua ja mää aattelin että on alkanu totuudentaju hämärtyä ko joulu käväsee vähän mielessä te jo leivotte torttuja! :LOL:
Kyllä joulu on koko sietämättömän talven kohokohta, ainoa lämmin päivä.

Saas nähä kuin %&/()==(&%n paljon maksaa kuuset tänä vuonna...:kieh:

Yhteistyössä