Jokos täällä käsitelty... Nightwishin uusin sinkkuvideo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=15949066

Mitäs mieltä? Mun mielestä hyvä biisi, eikä videossakaan mitään vikaa ollu. Mutta silti vaan Tarja kummittelee takaraivossa, että miltäs olis kuulostanut sen laulamana... :ashamed:

Eilen taisi tästä olla joku ketju...Mun mielestä ihan hyvä on tämä uusikin laulaja. Itseasiassa meni maku koko Tarjaan kun hänen ja bändin välisiä riitoja seurasi...taitaa olla nainen ihan sekaisin miehestään.

Tykkään ihan sikana :D
En ole koskaan Tarja-fani ollut, mutta se Eva ei koskettanu mua myöskään. Varmaan ihan vaan siks kun en slovareista tykkää. Mutta tää on uus on aivan mahtava, laulattaa ja tanssittaa :whistle: B)

Biisi on hyvä ja paranee vaan kuunneltaessa. Mä tykkään Anetten äänestä. Siitä miten se esiintyy videolla mä en kauheasti tykkää. Pitäisi olla hivenen dramaattisempi tai jotain, nyt se heiluu videolla kun mikäkin poppari :D

Mua ei haittaa "poppisbiletys" videolla ollenkaan, kun ei biisikään musta oo mitenkään dramaattinen tai melankolinen. Ei hevin tarvii niin vakavaa olla. Ja tanssibiisihän toi on :D

Videosta muuten, musta se on aivan mahtavan hienosti johdettu Haavottuneesta enkelistä. Mä silmäihmisenä tykkään tooooosi paljon tuosta noin niinku kuvallisestikin. =)

hieno video, tuli ihan kylmät väreet. mut vähän hassu tuo että jätkät on hevareita ja anette tanssii ku popparit. kaikki nuo päänheilautukset on ku popprinsessalta ja vaatteet oli huonot ja tylsät.

oli, ei yhtään nightwishimäinen (uusi sana :) ) en tykkää sen aneten heilumisesta ja hytkymisestä.. kyseessä kun ei ole pop bändi.. ja sitten jos miettii millasta musiikkia ennen on ollu niin tää oli tooosi tylsä ja tavallinen muoti-rocki kappale.. ei tykkää :/

Sais olla vähän mahtipontisempaa laulua, ainakin se sopis tohon tyyliin ja siihen tottu sillon...

Karmeesti ainakin lausuu englantia joissain kohdin.

Ja sais olla semmosta turusempaa suoraa laulamista, eikä tollasia koukeroita äänessä. :x

Mutta enemmän laulaa nuotilleen, kuin Tarja, joka laulo tosi epävireisesti välillä.

Kiteen heviylpeys Nightwish on julkaissut juuri ensimmäisen videon, jossa solistina nähdään ja kuullaan Tarja Turusen paikan ottanutta Anette Olzonia. Uusi solisti on tuonut omat mausteensa tuttuun Nightwish-tyyliin.

Nightwishin uusi video Amaranth esittelee uuden, astetta popimman solistin. Vaikka musiikki on pysynyt entisellään, uuden laulajan esiintyminen on eläväisempää kuin vanhoissa videoissa. Turusen dramaattinen pönötys on korvaantunut Anetten tansahtelevalla esiintymisellä. Muuten uusi video on tuttua Nightwish-kamaa. Amaranth-sinkkua varten tehty video on nähtävissä yhtyeen MySpace-sivuilla.

edelleen olen sitä mieltä että liian samanlainen on kun evanescence ja within temptation... tarja teki nightwishistä massasta erottuvan.

mikäs sen maalauksen nimi on missä ne kantaa sitä enkeliä? tuli vaan tässä mieleen kun oli samanlainen tuo video ja jää nyt häirihtemään kun en muista sitä...

Mä tykkäsin tosi paljon biisistä ja videohan nyt on aivan loistava. Nyt odotan tosi innolla sitä joulukuun keikkaa johon liput on jo tuolla kaapissa :) Musta toi Anetten ääni oli tosi raikas, tuo biisi ei ainakaan kaipaa Tarja Turusta.

Karmeesti ainakin lausuu englantia joissain kohdin.

Et sitten tainnut kuunnella miten Tarja lausui???!! Ja lausuu edelleen..
Se jos joku ei osaa lausua englantia ollenkaan.....

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
edelleen olen sitä mieltä että liian samanlainen on kun evanescence ja within temptation... tarja teki nightwishistä massasta erottuvan.

mikäs sen maalauksen nimi on missä ne kantaa sitä enkeliä? tuli vaan tässä mieleen kun oli samanlainen tuo video ja jää nyt häirihtemään kun en muista sitä...

Haavoittunut enkeli?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:
hieno video, tuli ihan kylmät väreet. mut vähän hassu tuo että jätkät on hevareita ja anette tanssii ku popparit. kaikki nuo päänheilautukset on ku popprinsessalta ja vaatteet oli huonot ja tylsät.

Tätä peesaten.Ei noi lekkarit ja pään heilutukset Nightwishiin sovi :| .
Biisi hyvä :) :attn: .

Mun mielestä aivan kauhea!! Tää oli eka kerta ku kuulin tätä uutta laulajaa ja ajattelin että tulee kylmät väreet kun kuuntelen biisin, paskat ihan kuin ois kuunnellut roxettea=( Sääli,hyvä bändi menee hukkaan juuri kun nightwish oli saavuttamassa suuren suosion maailmassa niin idiootit menee potkimaan pois bändin tärkeimmän vientinaulan!

parempi laulaja Anette on kuin Tarja. mä en sen ääntä kestä ollenkaan. mutta tuon levyn voisin harkitakin ostavani sitten joskus.

video vaan tuntuu ahdistavan mua jotenkin. siis se tarina siinä.

Yhteistyössä