Miksi käyt siellä usein jos et kerta niistä pidä?Ja nyt haluan kyllä vähän paremmin perustelua sinun kirjoituksellesi...miten niin hirveitä ja miksen mainostaisi?Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 14:07 Vieras kirjoitti:Olen käynyt monta kertaa ja aina yhtä hirveitä! Kristalli on yleensä hienoa, mutta...
Miten sää edes ilkeet sitä mainostaa?
Voihan niitä ostaa vaikka lahjaksi jollekkin...ei välttämättä omia kaappeja tarvitsekkaan täyttää =) =) =)Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 21:11 mummimamma kirjoitti:kai nuo komeita kippoja on, vaan kun ei tartte, kun on jo muutenkin kaapit täynnä krääsää. Ei mahdu enempää.
mitä hirveää noissa on????Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 14:07 Vieras kirjoitti:Olen käynyt monta kertaa ja aina yhtä hirveitä! Kristalli on yleensä hienoa, mutta...
Joku halusi ilmeisesti vain avautua tuolla alkuperäisellä viestillään...Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 01:54 HAAMU82 kirjoitti:\mitä hirveää noissa on????Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 14:07 Vieras kirjoitti:Olen käynyt monta kertaa ja aina yhtä hirveitä! Kristalli on yleensä hienoa, mutta...