Jokos ootte miettineet joululahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Tässä oon kattellu jo ja meinasin laittaa pojalle tilaukseen HobbyHallista sellaisen Salama Mcqueen työkalupenkin :D En voi näköjään kuvaa laittaa kun aijaa sanoo error :whistle: .. Onkos teidän lapsilla sellaista? Ovatko leikkineet ja onko kestävä? :) Sit katselin noita Brion junaratoja ja jos jotain legoja ostaisi :D

Olen siinä mielessä, kun suunnitelmana on tehdä mahdollisimman paljon itse. Pitäis siis aloittaa ajoissa hommat. Purkkeja koristelen ja täytän:

kahvipapuilla kahvin ystäville
itse tehdyillä konvehdeilla
Kynttilöillä, itse tehdyillä

Lisäks meinasin ommella ehkä pesukintaita, tehdä saippuaa ja kosmetiikkapussukoita :)

Lapselle kanssa mietin, et pyytäisinkö noita Brion junaratoja, ja jos tää Puuha-Pete hulluus jatkuu, niin varmaan kirjan pari tms. Mut saa nyt nähdä...

Mietitty on ja listattu ylös vähän että mitä kenellekkin sukulaiselle. Nyt ei voi oikein viimeiselle viikolle jättää ennen joulua lahjojen ostoa jos vaikka Nilviäinen päättää tulla mahasta aiemmin.

Juu, siskon tytöille tiedän jo mitä ostan.
Muuten ajatuksen asteella muille.
Omia toiveita kans oon miettinyt (meillä äiti ja isovanhemmat ostavat lahjoja vaikka kuinka aikuisia jo ollaankin, ja tapana on pyytää jotain tarpeellista kuten viime vuonna keittiöpyyhkeitä ja uudet tyynyt.)

En ole miettinyt ja ahdistaa jo valmiiksi kun muistutit asiasta :-P. Ainoa kenelle on kiva ostaa joululahjoja, on mun pieni poika, vaikka se nyt ei taida joulusta mitään vielä edes ymmärtää.

Minskii.. minkä ikäiselle? joko vois ajatella et ostaisit ihka oikean lasten vasaran + sahan? esim. http://www.lelupuu.fi/?p=productsMore&iProduct=697&sName=Muumipapan-ty%F6kalupakki

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Minskii.. minkä ikäiselle? joko vois ajatella et ostaisit ihka oikean lasten vasaran + sahan? esim. http://www.lelupuu.fi/?p=productsMore&iProduct=697&sName=Muumipapan-ty%F6kalupakki

Poika on n. 3 vuotias. Täyttää 4 helmikuussa :) Voishan tuota miettiä mutta mitäs se täällä kerrostaloasunnossa sahaa jne.. :o :ashamed:

ostettu on jo lähes puolet B) juhannuksen jälkeen sai alesta lapsille vaatteita ja sit jotain tavaraa on kans hankittuna. viime vuonna ekan kerran alotin jussin jälkeen ostelut ja oli tosi kiva sit ku ei tarvinu jouluruuhkiin lähtä hirveellä kiireellä osteleen!

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Poika on n. 3 vuotias. Täyttää 4 helmikuussa :) Voishan tuota miettiä mutta mitäs se täällä kerrostaloasunnossa sahaa jne.. :o :ashamed:

no sit.. ku mä aattelin et teil on omakotitalo ni vois isän/papan kans tehdä "oikeita" hommia :D
Mä ostin taannoin mun 3v:lle kummipojalle pikkuvasaran + nauloja ni on innolla hakannu niitä laudanpalaseen.. mut joo kerrostaloasunnossa ne vois olla kaikkialla muualla ku siinä laudassa ne naulat

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

no sit.. ku mä aattelin et teil on omakotitalo ni vois isän/papan kans tehdä "oikeita" hommia :D
Mä ostin taannoin mun 3v:lle kummipojalle pikkuvasaran + nauloja ni on innolla hakannu niitä laudanpalaseen.. mut joo kerrostaloasunnossa ne vois olla kaikkialla muualla ku siinä laudassa ne naulat

Muuten olis tosi kähee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ellamaaria:
Olen siinä mielessä, kun suunnitelmana on tehdä mahdollisimman paljon itse. Pitäis siis aloittaa ajoissa hommat. Purkkeja koristelen ja täytän:

kahvipapuilla kahvin ystäville
itse tehdyillä konvehdeilla
Kynttilöillä, itse tehdyillä

Vähän nämä kuulostaa hyvältä! Miten tehdään itse konvehteja? :p

Yhteistyössä