jokos lapset untenmailla?

vieras
Eivät vielä. Poika 3v söi juuri iltapalan ja odottaa isää pihahommista tekemään pesut ja lukemaan iltasadun. Itse vielä imetän pojan 6kk ja laitan sitten yöunille. Meillä ei ole aamulla mihinkään menoa, joten ei tarvi laittaa ihan kuudelta nukkuun ;) Nukutaan aamulla yhdeksään asti. Olisi kyllä ihana saada lapset nukkumaan vaikka klo 20, että joskus olisi omaa aikaakin, kun kellon ympäri noiden kanssa yksin olen. Nytkin, kun pojat nukuumaan saadaan alkaa keittiön siivous, pyykit ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
vauva 1kk yritän nukuttaa, tyttö 1,5v, melkein unessa, ollukin sängyssä jo yli tunnin, poika 6v ei nuku, sängyssä kylläkin ja tyttö 7v just meni sänkyyn.
meillä on melkein saman ikäiset lapset =) miten nukutat 1kk ikäistä?mä vien vain sänkyyn ja sinne sippaa =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
Ei, Simpsonien jälkeen on iltapuuro ja sit menee unten maille. Poika kohta 1v
Kattooks toi yksvuotias Simpsoneita? Vaikuttaako mitenkään nukahtamiseen tai yöuniin? Meillei oo telkkaa, ja silti tuntuu, että esim. ikkunasta ei voi liikennettä seurata enää kuuden jälkeen lapsen kanssa, kun jotenkin käy yliaktiiviseksi. Lapsi 1 vee.
 
täällä oli 2h nukutus sessiot taas.. tunnin nukutin, nukahti, heräs, nukutin toisen tunnin, nukahti ja heräs, sitten menin sänkyyn viereen ja sinne nyt simahti puolentunnin höpötyksen jälkeen.. :D Aglaggluu eijh käkäkäkluaglahuuuuu koitappa siinä sit pokilla olla vieressä kun toinen höpöttää ja virnuilee :D
 

Yhteistyössä