Jokohan uskaltaa vaihtaa kesärenkaat?

Ethän sä nyt voi olettaa että täällä kaikki kirjoittelijat tietävöt sinut ja tapasi vastata. Lähtökohtaisesti jo oletusarvona melko erikoinen, jos noin. Kyllä nyt jonkinlsista ymmärrystä olisi hyvä olla kun vastaa ihmisille, että miten se tapahtuu. Asiallisuus on sina hyväksi.
En ole aina asiallinen, en tiedä osaisinko edes olla.🫣

Mun oletusarvona on se, että ihmisiä on erilaisia, erilaisine mielipiteineen, ja silti voimme tulla toimeen, ja yrittää ymmärtää toisiamme.

Ystävällisyys olisi tietenkin suotavaa.

Minä tulin palstalle siinä toivossa, että voisin keskustella lapsista (olen äitiyslomalla) ja ehkä jopa tavata jonkun äitylin (jos samalla paikakkunnalla satuttais asumaan). Alkaa vain tuntua, että olen vähemmistössä täällä, eikä täällä oikeasti ole kovinkaan montaa tuoretta äitiä. Ja tämä herkkyyteni saattaa johtua myös raskaushormoneista. Tuntuu, että en aiemmin niin pahoittanut mieltäni, mutta nyt tuntuu, että kaikki keskustelu on vain tappelua ja nälvimistä. Joku sanoo jotain, niin toisen pitää heti "kostaa". Taitaa tosiaan olla viisaampaa etsiä palsta, jossa keskusteltaisiin enemmän niistä lapsista eikä seksistä ja thaikkutytöistä.
Etkö ole huomannut että täällä on muita sinulle sopivampia osioita, perheestä ja lapsista ym. Käyhän kurkkaamassa 👍

• Haha
Reactions: Lispetti
En ole aina asiallinen, en tiedä osaisinko edes olla.🫣

Mun oletusarvona on se, että ihmisiä on erilaisia, erilaisine mielipiteineen, ja silti voimme tulla toimeen, ja yrittää ymmärtää toisiamme.

Ystävällisyys olisi tietenkin suotavaa.
Ja aiheettomille kettuilijoille tulee antaa kunnolla sanan säilällä takaisin koulutusmielessä 😎

vierailija
Rehellisenä ihmisenä vierastan kyllä jatkuvaa valehtelua.

ps. Annien kanssa ollaan pian lähdössä kaupunkiin niin kohta puoliin poistun palstalta, eli älkää hermostuko jos kysymyksiinne/kettuiluihinne ei vastata/kuitata takaisin
Joko olet Kössille kertonut, että panet sen vaimoa, vai vieläkö rehellisenä ihmisenä valehtelet kaverillesi päivttäin?

vierailija
Etkö ole huomannut että täällä on muita sinulle sopivampia osioita, perheestä ja lapsista ym. Käyhän kurkkaamassa
Ai että hänen pitäisi poistua tästä osiosta ja mennä vain ja ainoastaan perheille ja lapsiasioihin suunnatuille osioille? Hienoa, eipä ollut. Sittenhän sinäkin voisit siirtyä mm huohottamaan seksi ja erotiikkapuolelle Annien jyystöasioissa, eikö.

• Haha
Reactions: Setis.
vierailija
Ai että hänen pitäisi poistua tästä osiosta ja mennä vain ja ainoastaan perheille ja lapsiasioihin suunnatuille osioille? Hienoa, eipä ollut. Sittenhän sinäkin voisit siirtyä mm huohottamaan seksi ja erotiikkapuolelle Annien jyystöasioissa, eikö.
Ei varmasti siirry, koska huomion saanti on hänelle se pääasia, ja sitä saa parhaiten dumppaamalla läähätykset kaikkiin mahdollisiin ketjuihin.

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Setis. ja kruuttis
  • Tykkää
Reactions: Setis.
Voi sinua Kyllikki, et ymmärtänyt taaskaan lukemaasi 🙄

En käskenyt poistua vaan luulin että hän ei ole tutustunut muihin osioihin jotka ovat hänelle sopivampia, kun ei tämä ole hänelle.

Taas kerran rakentava ja asiallinen ehdotukseni tulkittiin ihan väärin, sinun kiukkuisen trollin toimesta 😤

Voi voi, et sinä pysty ketään kouluttamaan palstalla etkä tiellä
Kyllä pystyn 😎

Johan minä kerroin taas eilen kun koulutin ammattitaidottoman puskurissa roikkuvan rekkakuskin ammattitaitoiseksi ja vastuulliseksi , kanssa-autoilijaksi jatkossa kunnioittavaksi vaivaisessa 20 sekunnissa.

Saat 50% alennuksen hlökoht sinulle suunnatulla kurssillani tämän kevään aikana.

Rekkauduhan niin voidaan sopia aika 🤗

Yhteistyössä