jokohan tänään jotain selviäis..

halvalla ei saa hyvää

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
2 814
2
38
tänään taas lääkäriin, en raaski perjantaihin asti odottaa kun ois aika.. lauantaina oli järkky mahakipu, vessassa sai ravata 5 kertaa tunnin sisään ja aina tuli jotain... :x meni kyllä parissa tunnissa ohi sit. eilen alko ihmeellinen verenvuoto, limansekasta klönttiyökkiä, ja viime yönä tuli niin paljon et oli alushousut läpimärät verestä :| maha ja selkä on tosi kipeet, eilen otin 1600mg buranaa, ei tehonnu ollenkaan :o antibiootteja oon syöny viikon taas, kuumetta viidettä viikkoa... kaikenlaiset ajatukset pyörii päässä et mitä tää vois olla, toivottavasti pian selviää... :/

-Rekkis väsyneenä sairasteluun |O

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mua kyllä vähän pelottaa sun puolesta suoraan sanottuna. Vaikka tätä et varmasti halunnut kuulla. :ashamed:

ehkä se tästä, jos henkiin jään niin hyvä... ;) eikä se mitään, 2 läheistä ystävääkin kipeinä, toisella samantapasia oireita kun mulla... :/

Kaukaa haettua, mutta asuuko se toinen samoin oirehtiva paska-alueella...? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mua kyllä vähän pelottaa sun puolesta suoraan sanottuna. Vaikka tätä et varmasti halunnut kuulla. :ashamed:

ehkä se tästä, jos henkiin jään niin hyvä... ;) eikä se mitään, 2 läheistä ystävääkin kipeinä, toisella samantapasia oireita kun mulla... :/

Kaukaa haettua, mutta asuuko se toinen samoin oirehtiva paska-alueella...? :whistle:

ei asu, mut "erilailla oirehtiva" kyllä ( tunnetkin hänet )... tosin siihen on jo vissiin löytyny syy miks on niin kipee...

njääh, lääkärissä käyty, cyklokapronia ja naproxenia sain, huomena ehkä ultraan, varmaan joutuu tänään jo tossa yksityisellä käymään... :/

No on se kumma kun ei mikään selviä. :(
Mee vaan yksityiselle jos voit, luultavasti tulee vauhtia tutkimuksiin.

Yhteistyössä