Jokohan tärppäsi?

Söin Terolut ja Clomifen-kuurit vuotohäiriöön ja nyt ei vuotoa ole ilmaantunut! :whistle:
Alavatsaa painaa hirveästi, pissattaa, vatsa on turvoksissa, nälättää, janottaa, tosin ei kauheasti maistu syöminen.
Vauvakuume on ollut n. vuoden verran ilmassa meillä molemmilla ja nyt toivotaan tietenkin parasta ja pelätään pahinta! :attn:
Aiemmissa raskauksissa ei ihan näin nopsasti ja näin voimakkaita oireita ole ollut, mutta tietty mahdollisuus on suuri nyt kun noi Clomitkin on syöty! ;)
Olishan se ihanaa, mitenkäs teillä muilla, kertoilkaahan tuntemuksianne! :wave:
 
mulla on nippistellyt alavatsaa tässä muutamana päivänä, nännit on olleet kipeet jo pitempään, tuntuu että vessassa saa käydä melko useasti ja tuntuu että olen kans turvoksissa, sitten on flunssainen olo. kp 55 on menossa. Pillereitten poisjätön jälkeen kierrot on heitelly mutta tämän on jo kaikkein pisin. käyn huomenna hakees testiä kun ei ole menkkoja näkyny eikä kuulunu. jotenkin se vaan tuntuu melko uskomattomalta jos se plussa pärähtäisi! sitä tietenkin toivotaan.. jännittää.. :heart: sitten jos ei olekaan plussa niin mitä nämä tuntemukset ovat..hmm.
 
Jätin pillerin pois vasta syyskuussa, nyt on kp 31 menossa. Oireita oli kp 21/22 tienoilla nännien arkuus, sitten alkoi närästys (en ole koskaan kärsinyt närästyksestä, mutta luin, että progesteroni aiheuttaa jonkin mahalaukun sulkijaläpän löystymistä jo alkuraskaudessa), ja viime päivinä on aamulämpö ollu 36.7, illalla nousee yli 37. Mahassa on kipristellyt jo kolme päivää, mutta kuukautisista ei tietoakaan. Mulla ei luomukuukautisissa ole ikinä ollut mitään kipuja, mutta käytin pilleriä niin monta vuotta, että en enää ole varma siitä, mitkä oireet kuuluvat kuukautiskierron mihinkin vaiheeseen.
Pco:sta johtuen en haluasi toivoa turhia, testasin heti kp29 negan, mutta seuraavan kerran aion testata vasta parin viikon kuluttua.
 

Yhteistyössä