M
mä
Vieras
Kerranki jotain viisasta sai lukea lehdestä. Ihmisoikeusjärjestö alkaa tutkiin tota lestadiolaisten ehkäisykieltoa! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:no mitä hyötyä siitä on? tuskin ne makuukammariin saakka pääsevät
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:joo-o. onhan toi aika jännää ku asioista (meidän uskosta ymmärtämättömät) rupee puimaan sellaista asiaa joka on jokaisen omakohtainen ja uskon kautta me tämäkin asia ymmärretään
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:eiköhän se ole jokaisen oma asia käyttääkö ehkäsyä vai ei, oli uskonto sitten mikä vaan. uskontoon ei mun mielestä kyllä pitäisi lailla puuttua, uskonto on kuitenkin uskon asia eikä musta mikään laki voi määrätä miten kenenkin tulee uskoa. siinä loukataan muuten uskonnon vapautta. musta tuollasen lain tekeminen on typerää ja turhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja viera:tääl on tästä aiheesta jo monta piiiitkää keskustelua!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:joo-o. onhan toi aika jännää ku asioista (meidän uskosta ymmärtämättömät) rupee puimaan sellaista asiaa joka on jokaisen omakohtainen ja uskon kautta me tämäkin asia ymmärretään
Mut eihän se ole ihan inhimillistä jos nainen kuolee siihen et ei kestä niitä monia peräkkäsiä raskauksia ja synnytyksiä. Onko se sun mielestä oikein? Tai jos äiyi menettää mielenterveyden ku on koko aina raskaana tai synnyttämässä, ku ei mieli eikä kroppa kestä! Onko se oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja viera:tääl on tästä aiheesta jo monta piiiitkää keskustelua!!
laitatko linkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:eiköhän se ole jokaisen oma asia käyttääkö ehkäsyä vai ei, oli uskonto sitten mikä vaan. uskontoon ei mun mielestä kyllä pitäisi lailla puuttua, uskonto on kuitenkin uskon asia eikä musta mikään laki voi määrätä miten kenenkin tulee uskoa. siinä loukataan muuten uskonnon vapautta. musta tuollasen lain tekeminen on typerää ja turhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:eiköhän se ole jokaisen oma asia käyttääkö ehkäsyä vai ei, oli uskonto sitten mikä vaan. uskontoon ei mun mielestä kyllä pitäisi lailla puuttua, uskonto on kuitenkin uskon asia eikä musta mikään laki voi määrätä miten kenenkin tulee uskoa. siinä loukataan muuten uskonnon vapautta. musta tuollasen lain tekeminen on typerää ja turhaa.
Huoh... no sittenhän uskon nimissä voidaan tehdä iiihan mitä huvittaa, kun kerran uskon asioista on kyse, lakihan vaan loukkaa tätä vapautta.
Typerää ja turhaa kaikki lait, annetaan uskovien tehdä mitä lystäävät, uskon nimessä!
Vai hetkinen... oletkohan nyt vain tällä linjalla ehkäisyasian kanssa, muttet muiden asioiden?
Miksi?
Tai tokkopa ehdit ajatella koko asiaa nenääsi pidemmälle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:joo-o. onhan toi aika jännää ku asioista (meidän uskosta ymmärtämättömät) rupee puimaan sellaista asiaa joka on jokaisen omakohtainen ja uskon kautta me tämäkin asia ymmärretään
Mut eihän se ole ihan inhimillistä jos nainen kuolee siihen et ei kestä niitä monia peräkkäsiä raskauksia ja synnytyksiä. Onko se sun mielestä oikein? Tai jos äiyi menettää mielenterveyden ku on koko aina raskaana tai synnyttämässä, ku ei mieli eikä kroppa kestä! Onko se oikein?