Jokohan synnytys on kohta lähellä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin tänään lääkärissä, joka totesi että kohdunkaulaa on jäljellä 2 cm ja olen 2 cm auki! Paikat on myös hyvin pehmeät. Raskausviikkoja on nyt 36+4 ja odotan toista lastani. Laskettuun aikaan vielä kolmisen viikkoa aikaa, mutta voisiko jo alkaneesta avautumisesta ennakoida, että synnytys voisi alkaa aiemmin? :)
 
vierailija
No ainakaan minulla ei ole alkanut.. nyt rv 38+6 ja edelleen porskutellaan vaikka jo 1kk sitten lääkäri totesi paikkojen pehmenneen sillain et tuskin laskettua päivää näkee. No kyl varmaan näkee tällä menoa.
 
vierailija
No ainakaan minulla ei ole alkanut.. nyt rv 38+6 ja edelleen porskutellaan vaikka jo 1kk sitten lääkäri totesi paikkojen pehmenneen sillain et tuskin laskettua päivää näkee. No kyl varmaan näkee tällä menoa.
Yksilöllisiä juttuja nämä toki aina ovat, mutta silti mukava kuulla muiden tapauksista :) onko sinulla ollut kipeitä supistuksia vai rauhallista? Itselläni on ollut kipeähköjä menkkakipumaisia poltteluja reilun kuukauden silloin tällöin ja nämä on varmaan just paikkoja kypsytelleet.
 

Yhteistyössä