Jokohan sitä pimpsaa tohtis kysyä?

  • Viestiketjun aloittaja poju30
  • Ensimmäinen viesti
poju30
Ensiksi tää on kyllä paras foorumi missä ikinä oon ollu. Välillä saa nauraa vedet silmissä..

Mutta se kysymys. Vauva syntyi tossa joulukuun alussa ja mietin että milloikahan sitä toosa vois ruveta vonkuun? Ilmeisesti paikatkaan eivä kovin pahasti repeilleet.

Ps: Mieli jo tekis
 
Alkuperäinen kirjoittaja poju30:
Minähän palvon vaimoani ja lastani. Kaikkeni olen tehnyt ja teen edelleen että heillä olisi hyva olla. Kai sitä on vähän itsekäs ku tälläsiä ajattelee:)
Eikun ihan normaali mies. Elä vongu, kysäse silleen muuten mikä on tilanne ja tyydy siihen marisematta. Naisilla kun on erilaiset halut ja kyvyt tossa tilanteessa. Jos ei vielä saa niin myöhemmin.
 
viera
ihanaa kun palvot vaimoasi ja lastasi!olet huomaavainen..voisit kysyä sitä hommaa,ole hellä vaimoasi kohtaan ja varovainen.pyydät esim sanomaan jos satuu.silloin nautinnollisempaa,jos ei paikat ole kipeät.kysy nätisti,älä vonkaa
 
viera
ihanaa kun palvot vaimoasi ja lastasi!olet huomaavainen..voisit kysyä sitä hommaa,ole hellä vaimoasi kohtaan ja varovainen.pyydät esim sanomaan jos satuu.silloin nautinnollisempaa,jos ei paikat ole kipeät.kysy nätisti,älä vonkaa
 
vauvamasu 3kk
älä vongu, katos jos et saakkaan petyt ja haluttaa vaan enemmän ja saat vaimos pahalle mielelle hahimmassa tapauksessa. mieluummin ovelasti vihjaat nukkumaan mentäessä, esim jollain vanhalla tekniikalla jota käytitte ennen vauvaa. tarraa vaikka kiinni naises peppuun sängyssä ja sano jotain positiivista "tästä päivästä" ja kehu naista "upeaksi" tai muuta vastaavaa. näin kun saat naises hyvälle mielelle ja rentoutumaan. ehkä myös pieni huumori olisi poikaa. :hug: sitten vaan käännyt naisen puoleen ja annat ison halin ja upean hellän suudelman, jota hän ehkä kaipaakin siinä tilanteessa. jos haluat ilmaista oman halusi, anna hänen huomata itse seisokkisi, TAI vie hänen käsi sinne alas :) tämän lisäksi voit hivellä häntä vihjaavasti.

toinen keino on ONNI jossa nainen itse tekee aloitteen kun on valmis. voihan olla että hänkin jo kaipaa seksiä elämään. ei kaikki naiset halua olla kauaa lapsen jälkeen ilman tätä fyysistä iloa, usko pois. onko mahdollista että hän ajattelee että sinä et halua seksiä hänen kanssaan? ei ehkä.

kolmas TAI . puhu hänelle. yksinkertaista. kysy pois. sittenpähän tiedät.

laula hänelle "tahdon rakastella sinuaa..." vaikkapa autossa, tai kun olet läppärillä, jos sulla on sellanen, laita youtubesta se soimaan taustalle. hauskaa ainakin on vaikkei toimisikaan.

onnea yritykseen. :flower:
 
Erilaisia olemme.
Meillä kolme lasta ja jokaisen synnytyksen jälkeen eri ajassa halut palanneet. Ei noin pian, mutta kuitenkin. Kaikki ovat ovat yksilöitä. Hellyys nyt varmasti paras lähestymistapa :)
 
suvi-tuuli
itselläni parantuminen esikoisen synnytyksestä kesti yli 5kk, onneksi sinä aikana mies kesti mukisematta eli jaksamista sinnepäin, kakkosen kanssa puhuttiin päivistä...eli kysy puolisoltasi suoraan, älä täällä palstalla...
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja poju30:
Ensiksi tää on kyllä paras foorumi missä ikinä oon ollu. Välillä saa nauraa vedet silmissä..

Mutta se kysymys. Vauva syntyi tossa joulukuun alussa ja mietin että milloikahan sitä toosa vois ruveta vonkuun? Ilmeisesti paikatkaan eivä kovin pahasti repeilleet.

Ps: Mieli jo tekis
meillä meni viikko synnnytyksestä ekan kanssa ja toisen kanssa taisi olla 4 päivää, että alkaa vonkua vaan... =) mutta riippuu tietysti naisesta =)
 
esikon jälkeen mulla kesti yli 2kk parantuminen
kuopuksen jälkeen taas het ku vuoto loppu niin tikitkin oli jo sulaneet..

musta sä voisit kysyä ihan suoraan että haluttaisko sulla jo vai odotammeko vielä
ei mieskään oo mikään ajatusten lukia
 
k
Meille syntyi lapsi joulukuun puolessa välissä,ja eilen sitten tuli ensimmäisen kerran synnytyksen jälkeen harrastettua seksiä. Tosin esikoisen kanssa kesti kuulemma(ite en muista,mies muistaa:D)parantuminen 3kk.
 
Huumoria kehiin
Ei meilläkään ihan heti saanut piparia mutta sen verran huumorisia ollaan, että vaimo antoi aina imeä maitotissejään ja se oli vaimon mielestä hauskaa kun joka kerta näki ilmeeni. Ei se ihan lehmän maidolle maistunut. Vaimon avustamana käsipelillä hoidettiin omat paineeni
 

Yhteistyössä