Jokohan mä uskaltaisin ostaa vauvalle jonkun pienen jutun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Kun tekis niin hitsisti mieli ostaa ees joku ihan pieni juttu :D 12 viikkoo tulee keskiviikkona täyteen ja sydänäänet kuului eilen hienosti. Hitto kun sitä on malttamaton... niin kun ei ehtis tässä seuraavien kuukausien aikana :D

Kyllä minä ainakin ostin, liikaakin ;)
Ja kun rakenneultrassa lääkäri arvaili olevan tyttö niin tulin kotiin pussillinen tytön vaatteita mukana :)
Onnea paljon ja ihanaa raskausaikaa teille!

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Kun tekis niin hitsisti mieli ostaa ees joku ihan pieni juttu :D 12 viikkoo tulee keskiviikkona täyteen ja sydänäänet kuului eilen hienosti. Hitto kun sitä on malttamaton... niin kun ei ehtis tässä seuraavien kuukausien aikana :D

Osta ihmeessä jos mieli tekee. Itse vaan hiplasin ja mummi osti heti kun kuuli uutisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnea = ):
Laskettu aikasi samoihin aikoihin ku meidän esikoinen syntynyt =)

Meillä on esikoinen syntynyt 28.4. ja nyt on LA 8.4. :D esikoinen vielä meediona ennen raskautta alkukesästä sanoi saavansa siskovauvan synttäriksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Käy nyt vaan ostelemassa jotain pientä kivaa :D Mä ostin kaiken valmiiksi ennen raskauden puoltaväliä, paitti lastenvaunut ostin edellisellä viikolla.

No hitto... josko sitä sitten pitäis :D eilen kyllä jo hiplailin esikoisen vanhoja vaatteita :laugh: :laugh: :laugh:

Täällä ollaan, rv14:ta, lastenhuone melkein valmiina. Tuttia, pulloa ja vaatteita vailla. Pinnasänky ja hoitopöytä sun muuta löytyy.
Tosin, voi olla että olen viimeset pari kuukautta sairaalassa niin hyvä olla jo valmiina ettei sitten tarvitse laitella.

Lindexiltä bongasin eilen tosi kivoja "unisex" vaatteita. Ostin 3 bodyä, 1 housut ja 2 sukat :)
Ne tais olla ekat ihan uutena ostamani vaatteet vauvalle.
Ensin ostin kirppikseltä pari kivaa bodyä, joskus rv 12. Saahan sitä ostaa, jos mieli tekee :heart:

Mulla viikkoja 21 ja olen menossa tuttavalta ostamaan tyttöjen vaatteita, kun mulla on ennestään kaks poikaa. Aika varmaa on että tyttö tulee. :) Muuta mä en ole vielä ostellut, kun on kaukalot sun muut vaunut jo ennestään. :)

Mä itseasiassa henkkamaukalla hypistelin sellasta ihanaa fleecevilttiä jo muutama viikko sitten... nyt mä sen käyn hakemassa. :D Ja silloin ostin miehen veljen vauvalle aivan ihanan fleeceasun ja vähän salaa toivoin, että joku muu olis ostanut samanlaisen :laugh: :laugh: :laugh: