jokohan helpottas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmmm

Vieras
selkäkipu helpottamassa. kärsii jo istua hetken aikaa, pitkää matkaa ei kärsi kävellä. alaselkä vielä aikamoisen kipeä välillä ja säteilee jalkaan.
voiko vielä mennä pahemmaks vaikka jo parantumaan päin... vai jokohan helpottas...

Nsiis... viimeksi kun mulla oli iskiasvaiva (miltä toi kuulostaa) jäi sen päälle pariksi kuukaudeksi joku hiivatin hermopinne persaukseen niin et pahimmillaan en tuntenut koko kantapäätä kahteen viikkoon.

:|

Kannattais käydä lääkärillä! (mä en kyl mennyt :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Nsiis... viimeksi kun mulla oli iskiasvaiva (miltä toi kuulostaa) jäi sen päälle pariksi kuukaudeksi joku hiivatin hermopinne persaukseen niin et pahimmillaan en tuntenut koko kantapäätä kahteen viikkoon.

olin perjantai lauantai yön sairaalassa kun eivät laskeneet kotiin kun vasen jalka ei antanu laittaa painoa päälle. hirveet tuskat, liikkuminenkin sattu ihan hirveästi. noidan nuolta epäilivät.
enskuussa rötken ja aika kirurgian polille...

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:

olin perjantai lauantai yön sairaalassa kun eivät laskeneet kotiin kun vasen jalka ei antanu laittaa painoa päälle. hirveet tuskat, liikkuminenkin sattu ihan hirveästi. noidan nuolta epäilivät.
enskuussa rötken ja aika kirurgian polille...

Yhteistyössä