joko villasukat on aloitettu?

Isälleni on tekeillä, ne kun on valmiit niin pojalle ja vauvalle teen, kummityttö ja -poika sai pojan vanhoja villasukkia, jotka on kuin uusia, mutta uudet teen heillekin jos vain kerkiän. ja itselle ois aikomus, en viime vuonna saanut itselle aikaiseksi
 
vieras
Neulominen on intohimoni =) Jos en neuloisi, pureskelisin varmaan toimettomana kynsiäni...
Ylimääräiset villasukat lähetän Vaaka ry:lle, toimittavat ne sitten edelleen niitä tarvitseville.
 
Neuloin jo viime keväänä monet sukat lapsille. Nyt en muista minne ne olen pannut talteen. No neulominen on kivaa. Pitää käydä huomenna tsekkaamassa syksyn uutuuslangat ja sitten alkaa puikot viuhuun =)
 
voi kamala.. mä neuloin noi sukat niin vauhdilla ja innon kanssa et unohdin kokonaan kavennukset kantapäästä, aloin vaan miettiin äsken et miks nää on vähän hassun näköiset :D :LOL: onneks istuu kuitenkin tytön jalkaan hyvin, vaik ovatkin vähän tuollaiset pallomallit.. täytyy tehdä viel toiset, ihan oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
HÖH! Pitiki sanoo, nyt mun pitää kaivaa sukkapuikotki kaapista.... :kieh:

Ja en osaa tehä, mut yritys hyvä :D
vain neulomalla voi oppia neulomaan ;)

Joka vuosi oon harjotellu :whistle: vielä en oo oppinu :LOL:
Joka vuosi oon siis tehny lapsille villasukkia ja aina vaan mä takkuun niissä...
Periks en anna :D

Ai niin,parhaiten onnistuu ku alotanki kärjestä, enkä varresta, jotenki tulevat nopeamminkin noinpäin ja ovat jopa melkeen sukan näkösiä :D :D
 
Ukille on joulusukat päättelyä vaille valmiit. Ja ensimmäinen kynsikäs on tehty, toisen aloitan, kunhan tästä koneelta lähden.
Ajattelin pakata nuo pääteltävät synnärilaukkuun niin siellä saan rauhassa lopetella, mutta taidanpa jättää välistä ja päätellä kotona. En käsitä miksi se vaan on jotenkin tympeää hommaa.
 
Khimaira
Kiitos muistutuksesta!

Pitää neuloa tälle pienimälle sukat ja lapaset-muilla on riittämiin =)

Tässä muuten kivoja neulevinkkejä
http://www.katajala.net/marjut/neuleet/galleria/index.shtml
 
Mä en osaa kutoa kuin varren ja kantapään. Sen jälkeen menee ihan ketuiks koko sukka. Ohjeistakaan en tajua mitään.
Joku sais näyttää ja neuvoa niin sit ehkä tulis valmistakin.
Jos sais kudottua edes kaulahuivin pojalle :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mä en osaa kutoa kuin varren ja kantapään. Sen jälkeen menee ihan ketuiks koko sukka. Ohjeistakaan en tajua mitään.
Joku sais näyttää ja neuvoa niin sit ehkä tulis valmistakin.
Jos sais kudottua edes kaulahuivin pojalle :D
www.kaspaikka.fi löytyy sukkaohje lähes kerros kerrokselta kuvina =)(asusteet-vaatteet, sukat-tossut kohdista, muistaakseni)


Jos olet sukassa jo noin pitkällä, ei kannata masentua..
 

Yhteistyössä