Joko Värikkään Pipsan uimapukukuvat on ruodittu täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inannanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="noh";26482110]

Paljonkohan tuo pipsa mahtaa painaa..? Noin suurinpiirtein?[/QUOTE]
Sanoisin että noin 140 kg, ehkä vähän päälle. Tuskinpa yli 150 tai alle 130.

[QUOTE="noh";26482110]Oikein sopivat uikkarit. Kävi oikein hyvin, ei ollut liian pienet eikä isot ja malli oli hyvä!

Paljonkohan tuo pipsa mahtaa painaa..? Noin suurinpiirtein?[/QUOTE]

Mene av-palstalle, siellä on oikein oma ketju jossa pohditaan tämän Pipsan painoa.

[QUOTE="vieras";26482127]Mene av-palstalle, siellä on oikein oma ketju jossa pohditaan tämän Pipsan painoa.[/QUOTE]

En minä pahalla kysy, itsellänikin on painoa ihan reippaasti. Mietinkin että olenko samoissa mitoissa vai onko omakuvani ihan väärä..

[QUOTE="mona";26482176]Ihanaa ku kaikki ei lähtenyt ap:n yritykseen mukaan. :) Musta polkadot uikkari oli kiva, itellekin vois harkita..[/QUOTE]

En muuten ole pahaa sanaa sanonut.

Mulla pistää silmään vain se, että kun hoikempi ihminen esiintyy uikkareissa tms., aika usein ollaan sitten ivallisina kommentoimassa selluliittejä ja niin edelleen. Mutta nyt yhtäkkiä, kun reilusti ylipainoinen onkin uikkareissa, se on vaan löytänyt sopivat uikkarit.

Onko tää sama blogi, jonka joku joskus linkitti tänne ja tuli pitkä ketju? Oli jostain samankokoisesta naisesta. Jollain on jotain pahasti hampaan kolossa isompikokoisia bloggaajia kohtaan. Jos ylipainoiset ovat niin kamalia, miks niiden blogeja pitää seurata. Kyllä ylipainoisillakin on oikeus pukeutua uimapukuun eikä heitä tarvi heti irviä.

Alkuperäinen kirjoittaja hui mikä mamma;26739746:
ja miten kehtaa laittaa tuollaisia kuvia nettiin!?

Se on se sisukas luonne ja tieto omasta arvostaan. :)

Tämä Pipsa on kyllä poikkeus, harva kehtaa laittaa kroppaansa uikkareissa ja naaman kera nettiin näytille, vaikka olisi kevyempikin. Mä en ainakaan kehtaisi laittaa, BMI:ni on nyt 26. Enkä kehtaisi, vaikka BMI olisi 19 tms.

Jotain asennetta tuosta naisesta täytyy paistaa läpi, sillä mieheni, joka yleensä on kovin kriittinen reilusti ylipainoisia kohtaan, tarkasteli tätä naista pitkän tovin, kun sattui näkemään, kun katselin tuota blogia. Loppuviimein irtosi positiivista kommenttiakin, mistä hämmästyin, sillä odotin jotakin kitkerää. Mutta ehkä se on Pipsan iloinen olemus hymyilevine silmineen, mikä herätti miehen huomion ja toisaalta ärsyttää monia hoikempia, mutta äkäisempiä naisia?

siis onhan se päivän selvä asia, että miehet ihastuvat itsevarmoihin ja iloisiin naisiin. eikös tuo kirjoittaja ole jo monta vuotta seurustellutkin saman miehen kanssa?

miksi hoikemmat naiset ärsyyntyvät selvästi ylipainoisesta kanssasisarestaan sillä eivät he voi olla kateellisia tämän ulkonäöstä koska tosiasia on ettei sairaalloisen ylipainoinen ole kaunis mutta lyö mennentullen kyllä hoikemmat asenteella jos noinkin säteilevä persoona on kuin tuo pipsa.

Alkuperäinen kirjoittaja nii miettikääs;26740048:
miksi hoikemmat naiset ärsyyntyvät selvästi ylipainoisesta kanssasisarestaan sillä eivät he voi olla kateellisia tämän ulkonäöstä koska tosiasia on ettei sairaalloisen ylipainoinen ole kaunis mutta lyö mennentullen kyllä hoikemmat asenteella jos noinkin säteilevä persoona on kuin tuo pipsa.

Miksi omat läskit saa vituttaa, muttei muiden?

Blogi on ihan kiva ja bloggaaja vaikuttaa mukavalta, mutta pakko myöntää että omaan silmään noin lihava ihminen ei ole (ulkoisesti) mitenkään kaunis. Ja noi uikkarit on varmaan tolle kropalle ihan ok, mutta aika kamalalta näyttää :/

Mietin myös sitä, että haluaako noin ylipainoinen ihminen (ei vain kys. bloggaaja vaan yleisesti) oikeasti olla sairaalloisen lihava, siis voiko hän olla tyytyväinen siihen, vai eikö jaksa/pysty laihduttaa ja tyytyy siihen olotilaansa mitä on.

[QUOTE="vieras";26741111]Blogi on ihan kiva ja bloggaaja vaikuttaa mukavalta, mutta pakko myöntää että omaan silmään noin lihava ihminen ei ole (ulkoisesti) mitenkään kaunis. Ja noi uikkarit on varmaan tolle kropalle ihan ok, mutta aika kamalalta näyttää :/

Mietin myös sitä, että haluaako noin ylipainoinen ihminen (ei vain kys. bloggaaja vaan yleisesti) oikeasti olla sairaalloisen lihava, siis voiko hän olla tyytyväinen siihen, vai eikö jaksa/pysty laihduttaa ja tyytyy siihen olotilaansa mitä on.[/QUOTE]

Kyllä toi bloggaaja laihduttaa mutta ei vain kovin yleisesti puhu siitä tuolla blogissaan. Noin vastannut johonkin kommenttiin. Ja kun vertaa muutamia kuvia ni huomaa että on laihtunut.

[QUOTE="hop";26941911]Kävin lukemassa lisää postauksia ja kyllä vaan hän väittää olevansa kokoa 54-56. Koska luulin jo silmieni valehtelevan omasta koostani (siis että olen luullut olevani liian siro tms.), laitoin suht samanlaiset kuvat meistä kahdesta vierekkäin. Minulla on edelleen jalat, Pipsalla ei. Olen paljon sirompi, Pipsa tosin muodokkaampi (minulla E-kupin rinnat). Jotenkin itselleni tuli järkytyksenä se, miten iso vatsani on, verrattuna siroon rakenteeseeni (olen lyhyt ja mm. hartiat kapeat). :O[/QUOTE]

Keskivartalorasva on sitä kaikkein vaarallisinta :(

Yhteistyössä