Joko Värikkään Pipsan uimapukukuvat on ruodittu täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inannanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26941859]On se jossain kertonut että paino on hippasen yli 150kg. pituus saman verran.[/QUOTE]

Joo, ei todellakaan ole. Pipsa on 160 cm pitkä ja sanoisin näin melko harjaantuneella silmällä että max. 130 kg.

Minä luulen, että hoikkikset, jotka ärsyyntyvät tästä ovat kateellisia Pipsan voimakkaalle persoonalle! Mitä siitä, jos olet hoikka ja kaunis, mutta et erotu massasta, kun omaat hiiren luonteen? Pipsalla on luonnetta ja rohkeutta olla just se mikä on. Itse olen kokoa 46-48 enkä uskalla olla noin rohkea...

[QUOTE="Huokaus";26942311]Joo, ei todellakaan ole. Pipsa on 160 cm pitkä ja sanoisin näin melko harjaantuneella silmällä että max. 130 kg.[/QUOTE]

Pipsan koostahan on huhuttu että se on 120-130kg väliltä, kun muistaakseni joku oli saanu sen mailissa kertomaan painonsa. Mitään siis varmaa tietoa ei ole, kun Pipsa ei ole kertonut muuta kuin tämän blogissaan " PipSa sanoi...

Anonyymi,
Enpä ole kertonut enkä sitä tarkalleen kerrokkaan mutta voin sanoa että reippaasti alle 150kg. :) "

Alkuperäinen kirjoittaja kävijä;26942593:
Pipsan koostahan on huhuttu että se on 120-130kg väliltä, kun muistaakseni joku oli saanu sen mailissa kertomaan painonsa. Mitään siis varmaa tietoa ei ole, kun Pipsa ei ole kertonut muuta kuin tämän blogissaan " PipSa sanoi...

Anonyymi,
Enpä ole kertonut enkä sitä tarkalleen kerrokkaan mutta voin sanoa että reippaasti alle 150kg. :) "

Ai oikein isommalla porukalla suunniteltu ja mietitty, miten saadaan Pipsa kertomaan painonsa jollekulle, joka voi sen tiedon sitten kertoa eteenpäin kaikille :O

[QUOTE="vieras";26942639]Ai oikein isommalla porukalla suunniteltu ja mietitty, miten saadaan Pipsa kertomaan painonsa jollekulle, joka voi sen tiedon sitten kertoa eteenpäin kaikille :O[/QUOTE]

Mä en usko tähän, miksi Pipsa kertoisi sähköpostissa painonsa jollekin vieraalle mutta ei blogissaan. Varsinkin kun se vastaus sitten päätyisi palstoille kaikkien naurettavaksi. :(

Minust ne olivat ihmeen kauniita Pipsan yllä. Lihava mikä lihava mutta kun ei jää kroppansa vangiksi on kaikki hyvin. Pipsukkahan mennä toheltaa pää kolmantena jalkana sinne tänne, mitä se on keltään pois jos on onnistunut elämässään, tekee töitä ja nauttiin namumiehestään :) Nykypäivänä on ylipäätään hienoa että niitä töitä on, etenkin Porin alueella.

Ei taida Pimpsalle loman jälkeen uimapukukaan mahtua enää päälle. Mut remppapostaukset lopetaan ja päälle kiskotaan jätesäkin sijaan puolijoukkuetelttaa ja miinuksissa mennään...

Hetkinen. Seis! Miten minä olen tähän asti onnistunut välttämään tiedon tämän blogin olemassaolosta? Törmäsin tähän ketjuun (etsiessäni aivan muuta) ja oli pakko selvittää, mikä tämä tämmöinen Pipsa on. Siis mitä hittoa, onko tämä joku oikeasti suosittu bloggaaja? Kuka tämmöistä seuraa??? Apua!

Hetkinen. Seis! Miten minä olen tähän asti onnistunut välttämään tiedon tämän blogin olemassaolosta? Törmäsin tähän ketjuun (etsiessäni aivan muuta) ja oli pakko selvittää, mikä tämä tämmöinen Pipsa on. Siis mitä hittoa, onko tämä joku oikeasti suosittu bloggaaja? Kuka tämmöistä seuraa??? Apua!
Tuu vain mukaan sirkukseen, siellä opit aina uutta.

Siis täällähän on valtava lauma superfaneja, nk. bibstereitä. Missä he nyt mahtavat luularata, kun olisi hieno hetki selostaa ideologiaansa.

Yhteistyössä