Joko vaihdoit margariinit takaisin voihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
mä oon kyllä välillä pohtinu että olisko kunnon voi parempi kuin lisä- ja säilöntäaineilla varustellut margariinit?

Heh, luuletko sä että voi on joku luonnontuote? Yhtä lailla se on tehtaassa tehty keinotekoinen tuote.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
mä oon kyllä välillä pohtinu että olisko kunnon voi parempi kuin lisä- ja säilöntäaineilla varustellut margariinit?

Heh, luuletko sä että voi on joku luonnontuote? Yhtä lailla se on tehtaassa tehty keinotekoinen tuote.

Suosittelisin perehtymään eroihin, ennen näkökantojen esittämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En ole kuullut, googletin ja täytyypä käydä kokeilemassa!

Ja mitä hörhöilyyn tulee, niin kyllä mä mieluummin "hörhöilen" hyvinvoivana kuin hajotan itseni lopullisesti vaikkapa lääkeaineilla.

http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketiede-ja-terveys-f11/resveratroli-t30392-15.html

ketjun loppupäässä pari mielenkiintoista kommenttia aiheesta.

Minusta valmistuspaikan sijasta olennaisempaa on se mitä se sisältää. Tehtaissakin tehdään vähemmän aitoa ja enemmän aitoa, vähemmän lisäaineita sisältävää ja enemmän lisäaineita sisältävää, pitkän ja perusteellisen teollisen prosessin läpikäynyttä ja vähemmän teollisesti prosessoitua.

Njaa, mutta voi ei välttämättä sisällä yhtäkään lisäainetta...

"Valio perinteinen meijerivoi. Ainekset: kerma, suola ja hapate." Vrt margariiniin!!

Meillä on ainoostaan voita ja oliiviöljyä. Margariinejä joutuu käyttään vanhempien luona käydessä, jotka kärsivät kummatkin korkeasta kolesterolista syötyään KOKO elämänsä ainoastaan erittäin hyviksi luokiteltuja margariineja ja syöneet muutenkin todella terveellisesti.

Yhteistyössä