Olen hankkinut 4,5- vuotiaalle pojalle 40 palasen palapelin ja Dvd- elokuvan. Hänelle vielä ostan cars- alushousuja, joku isompi lelu (max.30e maksava) ja kirppikseltä varmaankii joku kirja. Kuitenkin muualta tulee vielä lisäks lahjoja hänelle.
Miehelle olen ostanut tuopin, jossa tekstiä ja Kari Tapion kokoelmalevyn. Hänelle vielä ostan alushousut ja jonkun kivan paidan ja ehkä tossut.
Äidilleni on kukkamaljakko ja muki, jossa lapsesta kuvia. (toivoi sellaista)
Ex anopille (eli lapsen isän äidille) olen tilannut kanssa mukin jossa kuvia hänen ihanasta lapsen lapsestaan.
Yhdelle lapsen kummille olen ostanut sellaisen kynttilä jutun.
Vielä pitäisi ostaa toiselle kummille jotain, varmaan kynttilään viittavaa ja suklaata. Samoiten yhdelle hyvälle ystvälle myös varmaan jotain kynttilää liittyvää, kun tykkäävät sellaisista.
Yhteiseksi joululahajaksi miehelle ja minulle ostan saunaan toisen tyynyn, aina ns. kinastelemme kumpi saa makoille sillä saunssa olevalla tyynyllä
Joulukortit olen kirjoittanut valmiiks, joten voisin sanoa, että olen varautunut tähän jouluun ajoissa. Oon aina jättänyt vikalle viikolle ja sit on kauhea stressi. Nyt ei ole. Kun tiedän, mitä käyn ostamassa ja piste