Joko teidän lapset on esittäneet joululahjatoiveitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdin vain

Vieras
Tai oletteko muuten miettineet mitä hankitte, kenties hankkineetkin jo jotakin?

Ja anteeksi jos jotakuta ärsyttää varhainen pohdinta, itse kun pakko aloittaa pohdinta ja ostaminen hyvissä ajoin, eipähän tarvitse joulun kynnyksellä itkeä kun ei rahat riitä mihinkään lahjoihin... :(

Mulla on jo aikuiset lapset, joten joululahjatoiveet - jos sellaisia edes on - tulee vasta marraskuussa. Mutta olen jo hieman katsellut kaupoissa, millaisia leluja, pelejä ja kirjoja siellä on ja mitä voisi tänä vuonna ostaa joulun keräyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24415572:
Mulla on jo aikuiset lapset, joten joululahjatoiveet - jos sellaisia edes on - tulee vasta marraskuussa. Mutta olen jo hieman katsellut kaupoissa, millaisia leluja, pelejä ja kirjoja siellä on ja mitä voisi tänä vuonna ostaa joulun keräyksiin.

Ihanaa, että ihmiset osallistuvat noihin keräyksiin. Myös minä ostan tänä vuonna yhden tai kaksi pakettia joulupuu keräykseen. Olemme itse saaneet niitä paketteja nyt parina jouluna, kun perheessämme oli työttömyyttä ja muita vaikeuksia. Mutta tänä vuonna kun asiat ovat paremmin, haluan itse lahjoittaa pari pakettia johonkin perheeseen. Tiedän, kuinka onnelliseksi lapset niistä tulevat. :)

Kuusi vuotias tyttö pyysi Nintendo Wiitä joululahjaksi,koska hänellä on sellainen isänsä luona..mutta isä ei anna pelata sillä,eikä isä anna sitä äidin luokse,ettei äiti pelaa sillä...

Ja tyttö sai kyseisen Wiin kummisedältään 5-vuotis lahjaksi...

No ei ole, mut sydän meinas tänään särkyy kun neiti itki louduttomasti kun hänellä ei ole isosiskoa :/ sit alko hetkenpääst tulla kyselyi et koska hän saa pikkusiskon.. :/

Mulle ku riittää jo nää kaks nasuu..

Yhteistyössä