Joko teiän lapset saa mennä shortseissa ulos?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Saa mennä kun mullakin on jo kuuma, ja mä sentään vaan istun siellä. Seinäjoki ja varjossa +17
En tiedä missä katve alueella minä asun, mutta ei tulisi vielä mieleenkään päästää lapsia shortseilla ulos. Eihän tässä ole ollut kuin pari lämpöisempää päivää ja luntakin oli vielä viikko sitten varjoisimmissa paikoissa...

Niin ja siis asutaan myös Seinäjoella
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä missä katve alueella minä asun, mutta ei tulisi vielä mieleenkään päästää lapsia shortseilla ulos. Eihän tässä ole ollut kuin pari lämpöisempää päivää ja luntakin oli vielä viikko sitten varjoisimmissa paikoissa...
onko sillä´jotain merkitystä mikä parin edellisen päivän lämpötila on?
Tai kauanko siitä on kuin lumi suli?
Kyllä minulla ainakin on kuuma vaikka siinä +17 lämpötilassa vaikka eilen olisi ollut vain + 5....
 
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26307145:
onko sillä´jotain merkitystä mikä parin edellisen päivän lämpötila on?
Tai kauanko siitä on kuin lumi suli?
Kyllä minulla ainakin on kuuma vaikka siinä +17 lämpötilassa vaikka eilen olisi ollut vain + 5....
Mä en kanssa ymmärrä tätä.

Mutta onhan se totta, että jos yhtäkkiä lämpenee, niin voi tulla niin yllätyksenä, että ei just aamulla tajua laittaa tarpeeksi kesäistä päälle. Juuri päästin autolla ajaessani kaksi jalankulkijaa tien yli. Toisella oli hellemekko ja toisella tikkitakki, kaulahuivi ja farkut :D.
 
pilipali
No hitto olispa täälläkin ollut tommosia lukemia. Vissiin jotain 15 on pihalla eikö aurinko paista. En ole viitsinyt ilman takkia mennä pihalle :D Tartten helteen ennenkun uskallan yhtään vähentää vaatteita.
 
"vieras"
En tiedä missä katve alueella minä asun, mutta ei tulisi vielä mieleenkään päästää lapsia shortseilla ulos. Eihän tässä ole ollut kuin pari lämpöisempää päivää ja luntakin oli vielä viikko sitten varjoisimmissa paikoissa...

Niin ja siis asutaan myös Seinäjoella
Meillä on lunta vieläkin varjossa metsässä, mutta kyllä nuo lapset on olleet sortseissa ja hihattomissa ulkona. Eilen kävivät uimassakin. Lämpöä tänään +24.
 
"vieras"
koti on viileä tai muuten herkkä hipiäinen. turasin kahet takit päälle kun ulos menin, niin ;ulkona olikin lämmin!!!. nolotti kun itsellä tuplatakit ja porukka tepastelee tee paidassa ;).
 
"dee"
Tuulipuvuissa ollaan ulkona. 8 astetta ja tuulee jonkun verran. Aurinko kuiten paistaa. Asutaan meri-lapissa. Tulispa tännekkin jo kevät kunnolla. Bongasin tänään ensimmäiset voikukat kylläkin joten eiköhän se tästä.
 
"Hilima"
Turussa ollaan ja aamupäivällä olivat kesävaatteissa ja sandaaleissa ulkona, päikkärien jälkeen laitettiin uima-allas ja siellä olivat alasti pari tuntia vedessä leikkimässä.
 
nouu
Oulun korkeudella on varjossa 8 astetta. Lapset karkas ulos ilman tuulitakkeja, mut pianpa ne tuli sisältä hakemaan takkinsa. Lippikset päässä ne menee, toinen haki hanskat. Ite menin kahella pitkähihaisella tuolla kävellessä, mut ku istuin pihassa ni toppatakin sain hakea :D No, pian sitä täälläki mennään hellevaatteissa!
 

Yhteistyössä