Joko tää oli täällä-> kuvaus palstamammoista?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
Ällöttävä ylipumpattu vanha äijä,
en ymmärrä että noin vanhalla vielä toisten ulkonäkö noin paljon vaivaa.. Yleensä tossa iässä ollaan jo vähän seesteisempiä oman elämänsä herroja.. :D

Ärsytti kyllä ylipainoisten ystävien puolesta tollanen, ihmisiä nekin on.
Jopa mukavia ja kauniitakin.
 
Vähän mietittyttää se miten hän on tehnyt muiden asiasta oman ongelmansa. Itse en viitseisi, on muutakin asioita ja vielä kiinnpstavimpia asioita joista voin tehdä itselleni ongelmia...toisten paino ei kuulu siihen. Oma paino on minun ongelma jos on ja se riittää vallan mainiosti minulle tuossa aiheessa.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
***
Hirvee :D
joku tuolla kommentoikin sen sivulla, että tuo äijä ei ole liikunnalla pelkästään noita lihaksia kasvattanut. Mua vaan naurattaa tollaset pellet ja aion jatkossakin hyllyttää läskejäni ohjatuilla tunneilla ja ottaa viikonloppuisin sidukkaa jos sille tuntuu! :)
 
"toivottavasti niitä edes vituttaa ku näkee että se luokan pikkupoika onki nyt jäätävässä kunnossa eikä tartte vetää bisseä kopallista illassa ku suhde ja elämä on viturallaan.. "

Olisiko entinen koulukiusattu? Ei se silti oikeuta tuollaista, mutta auttaa ymmärtämään. Selvästi katkeruutta aistittavissa eikä mies ole päässyt vapaaksi kouluaikaisista painolasteistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"toivottavasti niitä edes vituttaa ku näkee että se luokan pikkupoika onki nyt jäätävässä kunnossa eikä tartte vetää bisseä kopallista illassa ku suhde ja elämä on viturallaan.. "

Olisiko entinen koulukiusattu? Ei se silti oikeuta tuollaista, mutta auttaa ymmärtämään. Selvästi katkeruutta aistittavissa eikä mies ole päässyt vapaaksi kouluaikaisista painolasteistaan.
Ainakin tuolla kommenteissa väitti ettei ole koulukiusattu...tosin sellaisen kuvan saa kirjoituksesta...
 
Tönt
kai silläkin on oikeus mielipiteisiin..enpä tarviikkaan ton ukon hyväksyntää tai ihailua. käyn salilla kuten normaalistikin ja jos mun läskit haittaa niin kattokoon muualle. tosin, en ole kyllä nähnyt tota että ei varmaan käydä samassa paikassa. :D
 
Ainakin tuolla kommenteissa väitti ettei ole koulukiusattu...tosin sellaisen kuvan saa kirjoituksesta...
Se on kovaa poikaa nyt, ei hän voi myöntää kiusaamista nyt. Ainakin alemmuutta hän on tuntenut, jos ei ole ollut suoranaista kiusaamista.

Edit: Syy voi olla pelkästään heikko suosio naisasioissa kovasta yrityksestä huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
"Xena"
Siis tuo blogihan on ihan hirveää vihapuhetta. On vissiin steroidit pehmittänyt aivot?? Sivistys hei minne menit? Joo, kyl minuakin ottaa päähän nähdä kaupungilla, jotain suomileijona-urpoja, mutta pidän sen kyllä ihan omana tietonani. Minusta on ihanaa, että ihmiset ovat erilaisia.
 
Jos olisin samalla salilla käyvä läskiperse, niin menisin varmaan seuraavalla kerralla eväiden kanssa zumbaan. Tuijottaisin kirjoittajaa intensiivisesti koko vatkaamisen ajan, söisin samalla pullaa ja imisin pillillä punkkua. Ihan vaan siksi, että voisin tehdä niin :saint:
 
"vieras"
Lihavasta voi aina tulla laiha, jos vaan tahtotila löytyy. Tyhmästä ei tule älykästä vaikka mitä tekisi :D

Minä ajattelin aloittaa salilla käymisen. Uskallankohan, jos siellä on tommosia? En kyllä ole läskiperse, että ehkä minua ei kukaan paheksu :p
 
[QUOTE="vieras";24495374]Lihavasta voi aina tulla laiha, jos vaan tahtotila löytyy. Tyhmästä ei tule älykästä vaikka mitä tekisi :D

Minä ajattelin aloittaa salilla käymisen. Uskallankohan, jos siellä on tommosia? En kyllä ole läskiperse, että ehkä minua ei kukaan paheksu :p[/QUOTE]

Toisaalta hänestä voisi tulla kohtelias ja hyväntahtoinen jos vain todella haluaisi. Katkeruudesta voi päästä yli samoin kuin lihavuudesta.

Minä olisin ennemmin leppoisa lihava kuin tuollainen kirjoittajan kaltainen katkeroitunut bodari.
 
Blogin nimi kertoi kaiken tarvittavan, tekstin sisältö vahvisti muodostunutta käsitystä. Kirjoittajan kannattaisi miettiä mistä aggressiivisuutensa johtuu, elämä voisi olla helpompaa kun löytäisi harmonian ensin edes itsensä kanssa.
 

Yhteistyössä