Joko sulla on ihq blogi? Aloita jo tänään! Kirjoita blokia, lue mun blokia, lue tätä, bloki sitä ja bloki tätä

Blogit on parhautta -
kuka tahansa voi kirjoittaa lähes mitä tahansa, mistä aiheesta tahansa ..
eikä kenenkään ole pakko lukea.
Kirjoittaja kirjoittaa, ja lukija on itse vastuussa siitä, lukeeko vai ei.

Mä ajattelin aina, ettei kukaan lue mun blogia ja kun sitten poistin sen, sainkin yksityisviestejä, joissa kysyttiin syytä blogin poistoon, sitä oli kuulemma ollut kiva lueskella :D

Oikeesti ärsyttää. Joka paikassa tyrkytetään aloittamaan bloki, joka paikassa on bloki mainoksia LUE JO TÄNÄÄN JA TYKKÄÄ! Täälläkin pomppas heti silmään tuo prkeleen Kolmistaan blogi ylhäällä, et ihan oikein Karoliina ja neiti-F! WAAUUU jopas on coolein nimi!

Mulla ei oo blogia kun en usko että osaisin sellaisen tehdä.. Mietiskelin tossa että mun fb-kavereillekin olisi ehkä helpompaa että tekisin ne miljoona päivitystä ym. blogiin enkä sinne fb:n seinälle.. Vaikka voihan mut toki piilottaa mutta siis kuitenkin..

:D
Olipa aamun piristys, monesti samanlainen fiilis on ollut itselläkin. NIIN paljon olen joutunut kahlaamaan niitä turhia ja oikeasti huonoja blogeja, jotka pursuaa tyhjänpäiväisyyksiä, että lopetin taviksien blogien lukemisen aikoja sitten :)

Yhteistyössä