JOKO SINULLA ON TUHANNEN RIEMUA LEVYHYLLYSSÄSI !?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosella -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole eikä hetkeen vielä tulekaan, koska vaihtoehtoina oli se levy ja lippu Tähkän Teuvan keikalle. Sen levyn ehtii ostamaan myöhemmin, lippua ei pian enää pakosta saa.

Mutta mulla on alushousut joissa lukee takapuolessa Tuhannen riemua :whistle: ;) Sitten on kortsu(ihan tavallinen magic ) jossa pahvikotelo päällä ja siinä lukee Tuhannen riemua :laugh: :laugh: :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
:x

(sori, ei miun makuun..)

No eihän kaikki voikaan tykätä samoista jutuista. Mä en esim. siedä Antti Tuiskua :x :x En koskaan ostaisi hänen levyään tai menisi keikalleen.

Ei voi ei.. mä vaan ajattelin että josko muut äiti-ihmiset ois ihan lakona tuon Tähkän eessä :whistle: (ja Tuiskusta en tykkää miekään)

Eikä niissä nyt vialla mitään varsinaisesti ole, mua vaan on alkanut risomaan ne biisit joissa hoetaan samaa kokoajan... Radiossa kun väkisin kuulee.

Esim. just tää Pauhaava sydän. Koko biisi on tehty tyylillä:

Se on suora ja tää on väärä
mitä jos tää onkin väärä ja tää suora
mut tää on sit hyvä ja toi on paha
onks tää sit suoraa vai tää edelleen väärää?

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
:x

(sori, ei miun makuun..)

No eihän kaikki voikaan tykätä samoista jutuista. Mä en esim. siedä Antti Tuiskua :x :x En koskaan ostaisi hänen levyään tai menisi keikalleen.

Ei voi ei.. mä vaan ajattelin että josko muut äiti-ihmiset ois ihan lakona tuon Tähkän eessä :whistle: (ja Tuiskusta en tykkää miekään)

Eikä niissä nyt vialla mitään varsinaisesti ole, mua vaan on alkanut risomaan ne biisit joissa hoetaan samaa kokoajan... Radiossa kun väkisin kuulee.

Esim. just tää Pauhaava sydän. Koko biisi on tehty tyylillä:

Se on suora ja tää on väärä
mitä jos tä onkin väärä ja tää suora
mut tää on sit hyvä ja toi on paha
onks tää sit suoraa vai tää edelleen väärää?

:whistle:

En mä nyt lakona olen sen edessä, mutta kyllä keikalle meen kun kerran täällä esiintyvät :D Mä tykkään tuosta musiikista, ei voi mitään :xmas:

Yhteistyössä