joko raskisi tehdä testin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Ollaan yritetty toista lasta :) Edellisen lapsen jälkeen kuukautiskierton on ollut vähän epäsäännöllinen - kestänyt 31-34pv. Juuri katsoin kalenterista, että 32pv keskimäärin. Nyt ois kp33 menossa. Joko raskisi tehdä testin...

Muuten en hätäilisi, mutta meille on illalla tulossa illallisvieraita ja vieraat arvaisi heti, jos emäntä ei ota punkkulasillista :) Nii-in, aina tämä alkoholi paljastaa...

Mulla oli kierron puolivälin jälkeen pissatulehdustuntemuksia. Just samanlaista oireilua oli, kun aloin odottamaan esikoista. Siksi erityisesti mietityttää

Testaamaan vaan. Mä olen saanut jo selkeen haamun 5 päivää ennen kuukautisten odotettua alkua. Ei se nyt tietty ihan varmaa oo näyttääkö oikeen tuloksen mut saat illaksi paremman mielen. Ei ne testit paljoa maksa.

Halvimmillaan apteekista ostettuna raskaustestit maksaa muutaman euron, miksi ihmeessä täällä kyselet kannattaako testata? Senkun testaat! Vai tarvitsetko luvan siihen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea joku viitsiikin kysellä:
Halvimmillaan apteekista ostettuna raskaustestit maksaa muutaman euron, miksi ihmeessä täällä kyselet kannattaako testata? Senkun testaat! Vai tarvitsetko luvan siihen?

Nää nyt onkin semmosia "mua jännittää ja kysyn mielipiteitä"-juttuja =)
Ei kukaan täältä lupaa testin tekoon kysy.

Testaan vaan, eipä ne testit paljoa maksa. Onko sulla ollu mitää muita "oireita"? Mullakin on menossa kp 28/28-32. Ei oo vielä menkkaoireita ilmassa, mutta ei mitään muitakaan oireita. En yhtää muista oliko mulla mitään oireita ensimmäisenkään aikana. Sitä oon miettiny että onko kaikilla tissit kipiät ku on raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea joku viitsiikin kysellä:

Nää nyt onkin semmosia "mua jännittää ja kysyn mielipiteitä"-juttuja =)
Ei kukaan täältä lupaa testin tekoon kysy.

Aivan. Jänskättää niin mahottomasti :) ja pakko saada purkautua jonnekin...

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Testaan vaan, eipä ne testit paljoa maksa. Onko sulla ollu mitää muita "oireita"? Mullakin on menossa kp 28/28-32. Ei oo vielä menkkaoireita ilmassa, mutta ei mitään muitakaan oireita. En yhtää muista oliko mulla mitään oireita ensimmäisenkään aikana. Sitä oon miettiny että onko kaikilla tissit kipiät ku on raskaana?

Nyt ei ole mitään selkeää oiretta. Ei raskaus- eikä menkkaoireita. Nyt koplaan rintoja :) ja ne on ehkä vähän pinkeänä. Päätä särkee, mutta onko se raskausoire.

En muista yhtään, että oliko esikoisesta tähän aikaan mitään oiretta. Sen muistan, että testin tekemisen jälkeen viikko oli hyvää oloa ja sitten alkoi se jumalaton pahoinvointi...

Ehdottomasti kannattaa täällä ihmetellä asiaa ja siunailla oireita. Jos ei nyt ole muutakaan tekemistä. Sinulla on aikaa vaikka mihin, mutta ei aikaa tehdä raskaustestiä, vaikka tuloksen saa muutamassa minuutissa. Sen sijaan täällä palstoilla on niin mukava ihmetellä onko raskaana vai ei. Jos siis on luppoaikaa ihan tolkuttomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja jösses:
Ehdottomasti kannattaa täällä ihmetellä asiaa ja siunailla oireita. Jos ei nyt ole muutakaan tekemistä. Sinulla on aikaa vaikka mihin, mutta ei aikaa tehdä raskaustestiä, vaikka tuloksen saa muutamassa minuutissa. Sen sijaan täällä palstoilla on niin mukava ihmetellä onko raskaana vai ei. Jos siis on luppoaikaa ihan tolkuttomasti.

Tämä on nyt mun luppoaikaa, kun poika on nukkumassa, päivän ruuat valmiit, lehdet luettu, talokin siisti, pyykit pesty - mitäs tässä muuta tekisi kuin jossittelisi. Jos ei ole luppista, niin ei kannata lukea saati sitten kommentoida näitä siunailuja :)

Jos sinua todella jänskättää, niin mitä täällä palstoilla ihmettelet? Aivän älytöntä. Muutamassa minuutissa saat tietää, että oletko raskaana kun testaat. Vai onko niin, että sinulla todellakin on luppoaikaa ylettömästi ja mielummin täällä ihmettelet typeriä, kuin että testaat? Asia todellakin selviää muutamassa minuutissa, jos vain haluat...

Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:
Jos sinua todella jänskättää, niin mitä täällä palstoilla ihmettelet? Aivän älytöntä. Muutamassa minuutissa saat tietää, että oletko raskaana kun testaat. Vai onko niin, että sinulla todellakin on luppoaikaa ylettömästi ja mielummin täällä ihmettelet typeriä, kuin että testaat? Asia todellakin selviää muutamassa minuutissa, jos vain haluat...

Miksei täällä ihmiset saa jossitella millä asialla haluaa? Sama kuin jotkut valittaa, että telkkarista ei tule mitään katsottavaa. Onko pakko katsoa ollenkaan? Onko täällä pakko lukea typeriä juttuja, jos ne ärsyttää?

Hyvä, että jatkat jänskättämistä yksin. Tämä palstahan ei ole tarkoitettu avohoitopotilaille. Heille on omat palstansa. Mutta, josko nyt tällä kertaa sitten testaisisit, että ei sitten tarvitse taas huomenna "jänskättää" täällä palstoilla oletko raskaana vai et.

Yhteistyössä