joko päivän ruokagallup on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vitskumiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meilla on tanaan pihalla grillausta. Lampaankyljykset ovat marinoitumassa, samoin tuoreet tiikeriravut, pihveja viela lisaksi. Grillataan lisaksi maisseja, tomaatteja, taytettyja herkkusienia seka tuoretta ananasta jalkiruoaksi. Ehka joku vihersalaatti seka valkosipulileipaa. Juomaksi olutta seka punkkua. Jalkiruokana on uunissa paistettu juustokakku

voi jessus.. älä puhu tommosia... mun alko tekeeniin paljon mieli grillata.. :kieh: :saint: :D :p
muoks. ja mä en tiiä mitä syödään..mennään mun enolle syömään..

Puikulapottuja, uunilohta,sipulikastiketta, salaattia, leipää, maito/piimä. Jälkiruuaksi mämmiä. Ruoka joka sopi kaikille, pakko miettiä kasti mitä voi syödä kun miehellä on sepelvaltimotauti ja kolesterolit korkealla. lista seinällä, mitä voi syödä ja mitä ei

Meillä on kuulemma uunimakkaraa ja perunamuusia. en edes tykkää makkarasta, mutta UUNIMAKKARASTA tykkään :p Mies laittaa siihen ketsuppia ja juustoa ja hernemaissipaprikaa ja kermaa. :p

Muusia, maksalaatikkoa, mantelikuorrutettuja täytettyjä broiskunfileitä, munia ja salaattia. Huomenna laitan kinkun uuniin:D *piti joulun jälkeen ostaa ku halavalla kerta sai;)*

En oo vielä päättänyt tekiskö makaroonilaatikkoa, vai vaan makaronia jauhelihaa sipulia ja kermaa sekasin ja erikseen vähän vihanneksia vai karjalanpaistia ja pottumuussia..

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meilla on tanaan pihalla grillausta. Lampaankyljykset ovat marinoitumassa, samoin tuoreet tiikeriravut, pihveja viela lisaksi. Grillataan lisaksi maisseja, tomaatteja, taytettyja herkkusienia seka tuoretta ananasta jalkiruoaksi. Ehka joku vihersalaatti seka valkosipulileipaa. Juomaksi olutta seka punkkua. Jalkiruokana on uunissa paistettu juustokakku
:p :p Täälläkin olisi grillauskeli ja mulla tietysti ruoka sellaista, ettei ihan yks kaks taivu grillattavaksi :/

Riisiä, broilerinfileitä herkkusienikastikkeessa ja nimenomaan tuoreista herkkusienistä, friteerattuja sipulirenkaita ja salaattia. Tyttökin söi innolla sipulirenkaat kun sanoin että ne on herkkurenkaita, en puhunu sipulista mitään :D

Pyttipannua on nyt päivällä ja illalla nautitaan thaimaalaista safkaa...possua mustapapukastikkeessa ja riisiä sekä kevätkääryleitä.

Merlionin ruokalistan luettuani rupesi vaan naisellinen kuola valumaan pitkin suupieltä...Jos ei matka olisi niin pitkä niin olisin jo matkalla....
Keittiönoita voi laittaa grillin päälle niin tuun sitten jonkun pihapuun taakse nuuhkimaan...onko se wilhelm-mainos jossa se pariskunta pelastaa makkaransa....eli sitä mukaillen...

Yhteistyössä