Joko ostettu talvihaalarit

• Viestiketjun aloittaja Hilkka
  • Ensimmäinen viesti
Joo on ostettu:

Esikoinen (6v) sai musta-limen värisen Lassietecin haalarin kokoa 134. Lisäksi hänellä semmonen irtotakki + parit toppahousut ensi talveksi

Kuopus (1v) sai Remun sini-tummansinisen haalarin kokoa 86. Lisäksi on vanhempia, käytettyjä haalareita pari jemmassa.

meillä
Ostettiin Jonathan sininen haalari pojalle. 92cm ja ikää 1v.4kk

Mä ihastuin siihen siniseen väriin. Alussa menin ostamaan sitä ruskeaa Tähti nimistä Jonathan sarjaa, mutta sininen sopi mun pojalle paremmin.

vieras
ostin jo viime keväänä alesta. esikoiselle jonathan ja keskimmäiselle lassitec. kuopukselle löytyy siskojen vanhoja haalareita varastosta, ovat varmaan merkkiä "älyttömän hienot ja kalliit eurolla kirpparilta"! :D

Hilkka
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ostin vauvoille rattaisiin istumiseen suloiset haalarit, mutta isommalle pitää ostaa viel kosteussuojattu, kun se oppinee ens talvena kävelee...
Tää on mielenkiintoinen vastaus. Saanko siis kysyä montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä ovat?

Hilkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ostin jo viime keväänä alesta. esikoiselle jonathan ja keskimmäiselle lassitec. kuopukselle löytyy siskojen vanhoja haalareita varastosta, ovat varmaan merkkiä "älyttömän hienot ja kalliit eurolla kirpparilta"! :D

Mitä maksoi haalarit alesta? Pitää varmaan itsekin ensi keväänä hyödyntää aletta.

XXS
Viime keväänä ostin pojalle alennusmyynnistä kaksiosaisen Raiski -toppapuvun kaksilla housuilla, toisissa housuissa henkselit, toiset tavalliset. Lisäksi ostin samalla Vikingin talvikengät.

Neitille on ostettuna hennesiltä toppatakki, limenvihreä, siihen haussa on housut. Haalarin tilaan samasta paikasta varmaan, tai sitten turvaudun vanhaan tuttuun Travalleen. Jätkälle ei ole ostettu ainuttakaan, mutta se on saanut: mun kaverilta vaunuhaalareiksi sellaisen lampaankarvahaalarin, mun mummu oli ostanut sille vaalensinisen Lassien haalarin (sekin vaunukäyttöön tuleepi), mutta haen sille vielä kosteussuojattuakin pukua rintareppua varten.

Esikoiselle menee vielä SuperRemun haalari viime vuodelta (vain kotioloissa, kouluun ei tuota) ja keväällä ostin pari toppapukua alesta. Pitää vaan sovittaa mahtuuko...

Kuopukselle ostin ReimaTecin haalarin uutena ja kirpparilta Tuttan uudenveroisen haalarin 7?:lla. Halpa koska oli paljon likaa ja se lähti Vanishilla pois :D

Pikkumiehellä on käytössä samat haalarit kuin viime kevättalvella, olivatkin tosi reiluja silloin ja nyt hiukan sopivampia...Toinen on serkulta peritty rasavil, hyväkuntoinen ja toinen huutiksesta Lassietec, melkein kuin uusi.

Tytöllä myös kakkoshaalarina serkuilta Rasavil ja paremmaksi puvuksi (toisessa jo polvet ja peppu niin kuluneet että kosteus menee läpi) tuli just tänään huutiksesta 40eurolla huutamani uudenveroinen Reimatecin housut-takki-asu. se on sitten eka Reimatecci meillä... :whistle:

mä ostin alesta viimevuoden mallia kaikille kolmelle tytsylle reimatecin pinkit haalarit, ylisöpöt :) lisäksi kaikilla on kakkoshaalareina h&m vaaleanpunaset haalarit (jotka makso muuten alessa vaan 14,90e..viimevuoden mallia ja ovh niillä oli 49,90e)

Ei olla vielä tytölle ostettu haalaria, kerkiäähän tuon vielä.
Pitää katsastaa kauppojen ja kirppisten valikoima, et ostanko 80 vaikko 86 senttinen haalarin ku koko erot taitaa olla aika suuriaki eri haalarimerkeissä.

Ei ihan ostettu, mutta tilattu on tytölle Remun babymallin haalari, roosa-graffitti värityksellä =) sen lisäks on marjapuuronväriset toppahousut, joihin pitäs löytää joku kiva söpöstelytakki. Ja kaikki asusteet on vielä ostamatta.

no haalari katottuna pienemmälle, ei ole vielä tullut, ticketin kaksiosaisen ostan koululaiselle, sekään ei oo vielä tullut kauppaan, ja sellaiset paremmat kyläilytakitkin on jo tilattuna, mutta eivät ole vielä tulleet =) joten Tanskasta ja Ruotsista odotetaan paketteja :D

Yhteistyössä