joko on ovikellot soinut?

Ensin tekstari ja sitten ovikello. Eli naapuri varoitti, kun heidän pojat joutu harrastuksen takia lähteen ajoissa liikenteeseen. Eli meillä kävi jo esikoisen luokkakaveri ja kuopuksen eskarikaveri virpomassa, palkkaa annoin vähän ylimääräistäkin ja käskin antaa isoveljellekin.

Annuska
Ei ole vielä. Meidän naapurustossa on ollut tapana, että vasta klo 10 saa lähteä liikkeelle, mutta voi tietysti olla, että kaikki eivät tiedä.

Oma noitakin on vielä sukkahousuissa - punaposket ja pisamat on kyllä jo tehty, ja niistäkin iloa riittää näemmä.

Meillä oli viikolla postilaatikossa taloyhtiön puheenjohtajalta kirje jossa toivottiin, että virpojia ei päästetä kierrokselle ennen 10. On näköjään tuota noudatettu, koska aikaisempina vuosina ovat ekat olleet ovella jo 8 jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Ei oo vielä.

Tytöt tuossa valmistautuu lähtöön. =)
onks porinapatakin menossa?? =) miksikäs olet ne naamioinut? meillä tytöt on noitia ja poju on kissa :heart:
Juu, toki on menossa. Eihän hän suostunu jäämään kotiin. :D :D
Isompi on noita ja pikkunen on yksisarvinen. :D (sillä on semmonen ihana Pegasos-asu :heart: )

Eipä ole soinu ja pahoin pelkään ettei soikaan :/ Oon kohta kaheksan vuotta asunu tässä ja yhtenä vuonna on tainnu virpojia käydä...
Mä en ees muistanu et ne liikkuu tänään, mut onneks ostin eilen kaupasta sellasii pikkutikkareita jos nyt joku oven taakse sattuu eksymään...

Ei oo vielä.

Tytöt tuossa valmistautuu lähtöön. =)
onks porinapatakin menossa?? =) miksikäs olet ne naamioinut? meillä tytöt on noitia ja poju on kissa :heart:
Juu, toki on menossa. Eihän hän suostunu jäämään kotiin. :D :D
Isompi on noita ja pikkunen on yksisarvinen. :D (sillä on semmonen ihana Pegasos-asu :heart: )
loisti idis toi yks sarvinen :) meil käytiin eilen jo kuokkalassa sisko virpomassa kun tänään ei päästä...nyt ne kiertää sit naapuruston...poitsu toisin vaan ihan lähi naapurit...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Eipä ole soinu ja pahoin pelkään ettei soikaan :/ Oon kohta kaheksan vuotta asunu tässä ja yhtenä vuonna on tainnu virpojia käydä...
Mä en ees muistanu et ne liikkuu tänään, mut onneks ostin eilen kaupasta sellasii pikkutikkareita jos nyt joku oven taakse sattuu eksymään...
meneekö pohjosen neiti virpoo?

Kyl se ainakin vitsoja oli tehny, jotta eikähän... Tosin siellä se taitaa olla vasta ensviikolla.

Kyl se ainakin vitsoja oli tehny, jotta eikähän... Tosin siellä se taitaa olla vasta ensviikolla.
niin siis vanhan tavan mukaan kai menis niin et tänään virvottas ja ens su haettas palkka...mut eihän se sellanen toimi nykyään...palkkahan on saatava heti :D

Yhteistyössä