J
"joko"
Vieras
Eli mitä teillä syödään tänään? Ja oikeastaan, mitä syötte huomennakin? Jatkojalostaako kukaan "jämiä?" Venyykö alkuviikkoon viikonlopun "tähteitä?"
Mä keitin eilen ison kattilan kuorittuja perunoita, joiden kanssa parina päivänä syödään kalapuikkoja ja tilli-juustokastiketta, tehdään pyttipannua, valkosipuliperunoita + jauhelihapihvejä ja loput potut muusataan lepuska- tai sämpylätaikinaan.
Kuis teillä?
Mä keitin eilen ison kattilan kuorittuja perunoita, joiden kanssa parina päivänä syödään kalapuikkoja ja tilli-juustokastiketta, tehdään pyttipannua, valkosipuliperunoita + jauhelihapihvejä ja loput potut muusataan lepuska- tai sämpylätaikinaan.
Kuis teillä?