Joko on makkarat ja lihat hamstrattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suurperheen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytiin tänään Prismassa ja ajattelin, että voisi ostaa jotain grillimakkaraa, mutta eipä tarvinnut, kun oli hyllyt tyhjiäkin tyhjempiä, ainoastaan Tapolan makkaraa oli ei muuta.

Hamstrasin tänään hiivaa ja munkinpaistorasvaa;)

Meillä on pakastin pullollaan hirvenlihaa (paistia, filettä, jauhelihaa jne. ) , hirvenlihamakkaraa ja kaapeissa hirvenlihasäilykkeitä. Pakastimessa on myös leipää (tuttavamme leipoo meille ) vaikka kuinka paljon. Lisänä tietty kaikkia kuivaelintarvikkeita, marjoja ja mehua pakastimessa, joten eiköhän tässä pärjättäisi vaikka kesään asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Näköjään oli. ABCin einesosastolla paistoi tyhjät hyllyt. Jotain kevytkabanossia oli jäänyt. :D HAMSTRATKAA KUN VIELÄ VOI!

Ööööh..Mikä tätä paikkaa vaivaa, kävin nimittäin lauantaina abcilla ja sielläkin oli lihaa ihan kamalasti... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Täällä oli hyllyt täynnä. mitään ei puuttunut.

näin meilläkin. en tiennytkään että taas on lakko. sen verran hamstrasin, kuten tavallisestikin, että ostin grillimakkarapaketin pakasteeseen lapsia ajatellen. muuten ostin ihan normaalit alkuviikon eväät. jauhelihaakin oli kaikenlaista laatua. en huomannut, että jotain olis puuttunut hyllyltä... eikun suomalaista kurkkua etsin, mutta nappasin sit ulkolaista, kun en jaksanut hirveästi pyöriä vihannesosastolla. onko nekin lakon piirissä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Näköjään oli. ABCin einesosastolla paistoi tyhjät hyllyt. Jotain kevytkabanossia oli jäänyt. :D HAMSTRATKAA KUN VIELÄ VOI!

Ööööh..Mikä tätä paikkaa vaivaa, kävin nimittäin lauantaina abcilla ja sielläkin oli lihaa ihan kamalasti... :laugh:

Mä kävin tänään. Lopun aika on käsillä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

Mä kävin tänään. Lopun aika on käsillä! :D

No mut mä kävin tänää myös ihan ruokakaupassa ja sieltäkää ei mistään juurikaan mitää lakkoja huomannu, tavaraa oli ihan niinku ennenkin, lihaakin ostin taas koko viikon tarpeiks niinku aina maanantaisin ja valinnanvaraa oli vaikka kuinka paljon... :p :xmas:

Nyt alkoi se työnanatajapuolen työsulku-työntekijät eivät saa mennä töihin- mukavasti vastapainoksi lakolle. Kuluttajan kannalta on ihan sama asia-leivät, lihat ja useat valmiselintarvikkeet loppunevat hyllyiltä. Alkoi tänään klo 18:00 ja jatkuu tuonne vapun paremmalle puolelle. Korjatkoon joku asiasta paremmin tietävä.

Loppuviikosta lihahyllyt on kuitenkin todennäköisesti kaupoissa tyhjinä.

missähä kaupungeissa tuo lakko sitten eniten näkyy? kun toiset sanoo, että kaikkea oli ja toisilla hyllyt tyhjänä..
itse asun treen kupeessa ja täällä oli niin s-market kuin cittarikin aivan tyhjä, siis leipä,liha ja leikkeleosastoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja missä kaupungissa?:
missähä kaupungeissa tuo lakko sitten eniten näkyy? kun toiset sanoo, että kaikkea oli ja toisilla hyllyt tyhjänä..
itse asun treen kupeessa ja täällä oli niin s-market kuin cittarikin aivan tyhjä, siis leipä,liha ja leikkeleosastoilta.

Vantaalla oon käyny yhessä K-supermarketissa ja yhessä ääs-marketissa ja oli ihan normisti tavaraa.

Yhteistyössä