Joko olette hankkineet peppua muokkaavat ja kiinteyttävät lenkkarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elliisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa olla varsilenkkarit..
a065.gif

Ihan O.T. muistaako joku vielä sellaisia tupakoinninlopetuskorviksia/ laihdutuskorviksia.
Korvan akupunktiopisteeseen laitettiin sellainen korviksen näköinen systeemi, ja sellaisten piti edesauttaa tupakoinnin lopettamista tai laihtumista. Mahtoivatko ne ihan oikeasti toimia?

Olin kanssa aluksi että what? Mutta nyt kun joku tässä ketjussa sanoi, että ovat sellaset "keinukengät", niin miksi ne ei vois tietty edesauttaakin siinä hommassa. Jalka- ja peppulihakset kun aktivoituu sellasilla kengillä kävellessä ihan erilailla. Mutta en aio ostaa, koska saan bebaani muokattua halvemmallakin. :D

Mul on jo ne mbt-kengät et en noita tarvi, ja askelkyykkykävelyllä tulee kyl nopeempaa kivat pakarat.. mut toivottavasti mainostavat nyt paljon ku kankut on kumminki tosi kivoja!!

btw, mä en tajua, miksi suomessa edelleen saa mainoksissa väittää tai antaa ymmärtää ihan mitä tahansa. englannissa asuessani esim. ripsarimainoksissa (samoja mitä suomessakin esitetään) oli ruudun alakulmassa maininta, että mainoksessa on käytetty irtoripsiä.

Jos olette hommaamassa juoksulenkkarit kävelyyn niin punnitkaa tätä vaihtoehtoa tai käykää edes sovittamassa näitä. Minä ainakin huomasin heti eroa ja liikkumisesta tuli hauskaa. Hintakaan ei ole paha.

http://www.avimotion.fi/ominaisuudet.php

Uskon, että moiset KALLIIT kengät toimivat joko omien ominaisuuksiensa takia tai sitten ne ostanut ihminen vain lenkkeilee enemmän, "kun on niin hienot ja kalliit kengät".
Eli onko sillä sitten väliä? Toimiiko kenkä, vai saako kenkien ostaminen liikunnan maistumaan paremmalta?

Minulla on nämä kengät ja hieman toisenlaisetkin, jotka Pumat. Toki tiedän, että salilla lihakset kehittyvät paremmin. Olenhan sen huomannut jo useamman vuoden treenanneena. Mutta kun salitreenin lisäksi käyn kolme kertaa viikossa heittämässä kuuden kilsan lenkin, on kiva saada lenkeille vaihtelua.

Näiden kenkien jälkeen olo on todellakin hakattu. En saa itseäni edes raskaimmilla jalkakyykyillä takapuolta ja selkääni yhtä kipeäksi. En tiedä, onko kipu normaalia, mutta selkeästi kenkiin liittyvää. Olen joutunut jopa naukkailemaan toisinaan Buranan, että kävely olisi tuntunut lenkkipäivän jälkeisenä aamuna siedettävältä. Yritän sinnitellä vielä jonkun aikaa - voihan olla että kengät eivät vain minulle sovi - mutta toisaalta ne voivat myös olla viesti siitä, että olen kävellyt aiemmin jotenkin väärässä asennossa. Nämä kengäthän kuulemma korjaavat virheasentoja.

Ja ei. Näitä kenkiä ei tietenkään voi verrata mihinkään höpöhöpö kiinteytysrasvoihin. Mitkään voiteet eivät näin tehokkaasti taatusti toimi. Järkikin nyt sanoo, että pienilläkin muutoksilla ja vaihteluilla mihin tahansa treeniin saa uutta potkua - olipa kyseessä mikä laji vaan. Ja näillä kengillä käveleminen tuntuu ihan toisenlaiselta. Se on fakta.

Mulla on kyseiset kengät, ostin ne kun oli lenkkareiden hankinta edessä ja ajattelin että en minä mitään siinä menetä jos testaan, alessakin kun olivat. Niissä kengissä on ihan looginen toimintaperiaate, sitä että vaikuttaako se perseen ulkomuotoon en tiedä mutta mulla ainakin selkeesti tuntuu lenkin jälkeen että jalat on tehneet töitä enemmän ku normi kengillä ja mun pohje lihas erottuu, ennen ei erottunut ollenkaan. Tietenkään ne ei toimi jos niitä ei käytä :D

[QUOTE="jaa-a";23756632]Onko kyseessä keinupohjakengät. Ostin juuri sellaiset sandaalimalliset edullisesti. Jos ryhdissä tai tasapainossa on ongelmia, niin saattavat auttaakin.[/QUOTE]

Lenkkarimalliset "keinukengät" on, ja toisisissa taas ne "tasapainopallot" pohjissa. Sen myyjä kenkiä myydessä sanoi, että sandaaleja ei kannata ostaa (kaupassa oli myös niitä). Jalka ei kuulemma pysy niin tukevasti kengässä, että siinä tulisi sama vaikutus kuin lenkkareilla :( Mutta sun sandaalit on varmasti ainakin mukavan vilposet :)

No, nyt on minullakin peffatoffelit, perspopot, kinkkukengät... Mukava niillä on kävellä rivakasti koiruuden kanssa. Peffasta ei tosin ole tietoakaan.;)

Mulla on Masai-kengät töissä sairaalassa. MBT-kengät. Mahtavat, loistavat, parhaat. En usko niiden persettä muovaavaan vaikutukseen, enkä usko pätkääkään minkään kengät vaikuttavat perseen muotoon tai kokoon. :D

Oleellista lienee se, että käyttää kenkiä, liikkuu, liikkuu ja liikkuu. Ei mikään muu.

Nuo omat työkengät vaikuttaa ryhtiin ja sitä kautta koko kehoon. Hyvä ryhti ja työasento on kuitenkin aivan oleellinen asia työssä ja vapaallakin.

Yhteistyössä