Joko mä pääsin tänne haukunkohteeks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Munamankeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Munamankeli

Vieras
Oltiin plantagenis tytön kanssa kahdestaan ja voi kauhee mitä touhua se on ollu ulkopuolisen silmissä :ashamed: Kaikki meni hyvin kassalle asti ja sit se alko.
Annoin tytön mennä autokärryyn kun oli jo myllyssä ollut niin nätistä ja nyt se heitti kenkää sieltä autosta ja ite hyppää pois sieltä ja mä yritän rehuineni maksaa ne ja puhua samaa aikaa puhelimeen ja pakata. Katastrofi valmis...

Puhelin meni taskuun ja kannoin kamat siihen missä pakataan kukat pakettiin... sain kukat kasaan samalla juosten välillä tytön perässä ja poistuin paikalta.
Mahto se näyttää ihan kamalalta ja mua hävetti niiiiin paljon ku meinas itku tulla koko ajan.. Kun pääsin autoon ni itkin viitisen minuuttia ennenkun pääsin parkkikselta mihinkään... :ashamed: :ashamed:

miks sua pitäis haukkua?! Sulla oli vaan rankka kauppareissu, onneks nyt se on ohi. Eiku eteenpäin vaan. Kaikki me ollaan toi käyty läpi, jotkut useammin kun toiset, mutt rakastetaan pikkuapinoitamme silti!
Oot hyvä äiti, ei tarvi yhtään hävetä!

:hug: Tiedän tunteen. Mullakin on ollut "mielenkiintoisia" kauppa-/kirppisreissuja ton 2,5v pojan kanssa. Välillä lähdetään hirveä huutopotkuraivari-ipana kainalossa kaupasta ulos. Kyllä oon hampaita kiristellyt ja itkua pidätellyt. :ashamed:

oli siellä itseasias aika paljonki silmiä sit vielä ku katoin ympärille ni kaikki mulkoili sivusilmällä meittin taistoa... Hormoonit ne vaan hyrrää täällä ja mielikuvitus laukkaa :| ei mua enää huomenna kiinnosta mitä muut ajattelee :D

Symppikset ap:lle!

Sellasessa itkupotku tilanteessa on kamalinta sit jos joku vanhempi täti tulee ja alkaa neuvoa, miten sen lapsen kannsa pitäs toimia! Esim eikö sille nyt voisi jotain ostaa että tulis parempi mieli tai muita näppäriä neuvoja...

Yhteistyössä