joko lopetan kilttinä olon ja otan vihat niskaani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taare

Vieras
tehtiin maaliskuussa uusi sopimus tapaamisista ja elareista. ex halusi väen vänkään sopparin jossa tapaamiset on 2 ja 2 viikkoa, suostuin tuohon sillä isä on todella tärkeä pojalle ja toivoin että isäkin tajuaisi tämän ja viettäisi aikaa lapsensa kanssa. elatusmaksuksi pyysin tämän takia 50? kuussa ja sovittiin että osallistuu suurempiin hankintoihin kuten toppavaatteisiin, pyörään ym...

tilanne on 23 viikon jälkeen se että elareita olen hakenut elatustukitst:n kautta josta äijä säikähti ja maksoi 2 kk. tänään tuli toinen 2 kk kun tuli taas soittoa tuolta toimistosta hänelle.
lastaan on yhteensä pitänyt luonaan 7 viikkoa, senkin 7 pätkässä josta pisin on 10 päivää ja lyhyin on 2 päivää :kieh:

lastenvalvojalle soittelin ja sieltä tuli ohjeistukseksi mene oikeusaputoimistoon ja uusi sopimus käräjien kautta, mutta arvaatte varmaan mikä riemu tästä asiasta nousee tuolla toisessa torpassa. jo pelkkien elareiden hakemisen takia olin lapsellinen paska jne... uuden akan ja ex:n mielestä.

huomenna olisi mahdollisuus mennä tuonne keskustelemaan asiasta ja sopimaan jatkosta, mutta onko se lopullinen välien menettämisen arvoinen asia vai nielenko vain paskaa hiljaa itsekseni ja pidän kulissi-välit yllä antaen äijän tehdä mitä haluaa? ei vain jaksaisi alkaa tappelemaan asiasta jonka luulisi olevan itsestään selvä aikuiselle ihmiselle ja jonka hän itse vaatimalla vaati saada paperille

Sanon edelleen että paskat ukosta, poijalle kuitenkin kova paikka kun isä lupaa yhtä ja tekee toista, vaikka hänelle isä onkin Kova jätkä. Jospa se mies siitä alkaisi tajuta mitä on vaarassa oikeasti menettää. Sitten kun ei auta enää itkeä perään kun poika on vanhempi ja jos ei itse halua isäänsä tavata.

mä ainakin laittaisin sopimukset uusiksi viranomaisten kautta ja sille ukolle kirjettä ettei se sulle siinä pahaa tee vaikkei poikaa tapaa, mut turha inistä sitten muutaman vuoden päästä kun poika älyää itse ettei isi oo hänestä kiinnostunut eikä silloin itse halua häntä nähdäkkään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sanon edelleen että paskat ukosta, poijalle kuitenkin kova paikka kun isä lupaa yhtä ja tekee toista, vaikka hänelle isä onkin Kova jätkä. Jospa se mies siitä alkaisi tajuta mitä on vaarassa oikeasti menettää. Sitten kun ei auta enää itkeä perään kun poika on vanhempi ja jos ei itse halua isäänsä tavata.

niin ja tämäkin vielä. ei hae kun lupaa ja olisi vuoro, täällä sitten minä joudun valehtelemaan miksi isä ei tulekkaan :(

Jotenkin kuulostaa siltä että exäs halus tuollaisen sopimuksen nimenomaan elareiden takia... Eli ei tarttis maksaa niin paljoa. Ja lakkaa kertomasta pojalle että isi on tulossa hakemaan niin ei tarvii sitten selitellä miksei tulekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Jotenkin kuulostaa siltä että exäs halus tuollaisen sopimuksen nimenomaan elareiden takia... Eli ei tarttis maksaa niin paljoa. Ja lakkaa kertomasta pojalle että isi on tulossa hakemaan niin ei tarvii sitten selitellä miksei tulekaan.

mä en koskaan sano milloin on tulossa, itse paskapää valehtelee lapselle puhelimessa ja puhuu kauniita sanoja :kieh:

Kyllä tuon perusteella se lapsellinen paska on exä ja hänen uusi nainen, kun eivät tuon vertaa osaa ajatella lasta! Mä en käsitä miksi niin monelle ihmiselle (lähinnä miehille ) on niin vaikea olla lapsiensa kanssa ja huolehtia heistä taloudellisesti.

No ehkä mun on niin vaikea käsittää senkin takia, että likan isän kanssa ei ole mitään suuria ongelmia ollut. Me ei esim. koskaan haluttu jokatoinen viikonloppu-systeemiä, koska silloin tyttö näkisi liian harvoin isäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

mä en koskaan sano milloin on tulossa, itse paskapää valehtelee lapselle puhelimessa ja puhuu kauniita sanoja :kieh:

No just, sekin vielä... :headwall: No, lakkaa ainakin valehtelemasta pojalle. Tiedän kyllä että se on ihan kauheeta katsella lapsen pettymystä ja pahaa oloa... Tai exälle sano että loppuu isän ja pojan väliset puhelinkeskustelut. Mä oon ainakin tullut siihen tulokseen ettei kannata olla kiltti, ei ainakaan loputtomiin. Ihmiset, varsinkaan exät ei arvosta sitä ollenkaan ja tulee vaan paskaa niskaan.

a080.gif

Yhteistyössä