joko kouluun?

Eli kun poika synty (9.3.-05) mulla jäi koulu kesken parilla jaksolla...juuri nyt niistä toinen olis menossa ja aattelin käydä sen jakson nytten, mutta onko muiden mielestä liian aikasta mennä kouluun...?! Opettaja kylläkin sanoi että ei tarvi kokoaikaa olla koulussa, saisin etätehtäviä jonkin verran...
 
jos itsestäsi tuntuu että jaksat niin mene ihmeessä. itseäni harmittaa kun en lähtenyt kouluun heti kun mahdollista ja olen edelleen ilman ammattia. nyt lapsia on kaksi ja saa nähdä milloin jaksan stten lähteä sitä koulun penkkiä kuluttaan..
 
Olen nyt tyhmä, mutta miten pitkä tuo jakso on?
Olisiko lapsi missä sen aikaa hoidossa? Jos et nyt menisi opiskelemaan niin miten paljon valmistuminen siirtyisi?

Mä voisin ainakin ajatella käyväni koulun loppuun, koska ei varmaan ole pitkästä ajasta kysymys. Ainakin jos lapsella olisi hyvä ja turvallinen ja tuttu hoitopaikka tiedossa.
Sitten saisi keskittyä sen jälkeen lapsenhoitoon ja jos on ammattikoulutuksesta kysymys niin saisit hakea alan töitä heti kun meinaat palata "työelämään".
 
Mieti itse, jaksatko tehdä opiskeluja vauvan kanssa. Minulla oli syksyllä vauva jo alle viikon ikäisenä mukana eräässä lukupiirissä.. Tosin opiskeluja ei ollut kuin suunnilleen kerran viikossa. Kyllä opiskelu on vauvankin kanssa mahdollista. Itse olen siis pitänyt vauvaa mukana (kun ei syö kuin tisumaitoa), mutta jos löydät sopivan hoitajan niin itsesi on ehkä helpompi keskittyä opetukseenkin. Jos sinulta löytyy motivaatiota ja energiaa opiskeluun niin miksei?! :flower:
 
Mibu
Mene ihmeessä jos jaksat.

Itse hakenut kouluun,kun ei tuota ammattia ole.
Tyttö olisi silloin vähän yli vuoden.
Olisin varmaan voinut mennä aikaisemmin mutta koulut kun ei ala ku vaan syksyllä.
 
Gringa
Mene ihmeessä. Mulla oli lukio kesken kun poika syntyi helmikuussa. Keväällä suoritin kursseja itsenäisesti ja kävin silloin tällöin koulussa ja syksyllä jatkoin kokopäiväisesti. opettajat olivat aina kannustavia, eivätkä katsoneet poissaoloja ja loppujen lopuksi kirjoitin ylioppilaaksi kolmessa vuodessa niin kuin muutkin!!!
 

Yhteistyössä