joko kaikki on hommannut vk kamppeet?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä en ole vielä edes ajatellut koko asiaa ja tuli tuossa äsken mieleen, et hitsi kai nää helteet joskus loppuukin ja mitäs sitten puetaan.

Ja taas ikuinen koko ongelma. Lassiesta tykkään merkkinä, vähän vajaa 80cm tytölle, onko 80 haalari ihan ok niin menee sitten keväälläkin, vai hukkuukohan tuo tyttö sinne?

100cm pojalla oli viimetalvena juuri passeli 98cm haalari, mutta nyt saattaapi jäädä lopputalvesta pieneksi, joten siihen kun nyt koitan verrata tuota tytön haalariongelmaa.. pojalle esim se 104 haalari on vielä jättisuuri.
 
Olen. Oikeastaan en ostanut kuin kaksi vk-pukua, viimevuosilta on vielä sopivia. Mun pojat 2 ja 4 vuotiaat siis. Pienemmälle ostin 98vm Name Itin raitapuvun ja isommalle 116cm Nicolaksen turkoosin takin ja 116cm Jonathanin housut siihen. Sit alesta Reiman puuvillapipot molemmille.
Ennestään on isommalle kaksi vk-pukua ja pienemmälle Remun kaksi osainen ja Reiman vk-puku.
 
de
keväällä on jo hankittu, itse asiassa tällä viikolla tarttui kirpparilta matkaan vielä Remun vk-takki. kengät puuttuu, mutta epäilen, että jalan kasvua on odotettavisaa, sillä kengännumero on 5-vuotiaalla pysynyt kohta vuoden samana. joten kenkiä en osta etukäteen.
 
Heh, kerranki voin sanoa että jo! Anttilan alerekistä, merkkiä en tiedä mutta takki ja housut. Kumpparit sopii vielä mutta lenkkariostoksille häätyy lähteä heti ku palaamme kaupunkiin.

Nuorimmaisellekin on kaikki tarvittava jo, joten syksy: bring it on!
 
f
No en, enhän mä pääse täältä mökiltä edes kauppaan kun elokuussa. Jos viilenee, niin puetaan farkkua, hupparia, verkkaria... ei se nyt ihan salamana kunnon syyskelit tule.
 

Yhteistyössä