pienimahainen
Onhan tuo aika kauhee mutta kuitenkin olisin odottanut olevan isomman. Mutta pieniähän he olivat mutta kuitenkin.
Totta, voi mennä aikaa kun peilin eteen joutaa.Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Hups, miten tollasen kanssa on voinut elää ja liikkua? Minkähän näköinen vatsa on nyt? Vaikka eipä kai sillä väliä kun on saanut kahdeksan ihanaa nyyttiä....ei siinä varmaan jouda itseään peilailemaan B)
Kauniita on kyllä lapset kuten äitikin.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ompa siinä massulla kokoa
En kyl tajua miks sille oli istutettu vielä niin monta alkiota, kun entisiäkin lapsia oli niin monta..ja muutenkin, ihminenhän tuo on eikä kissa.
Mä katoin ihan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:"The babies have been named Noah, Maliah, Isaiah, Nariah, McCai, Josiah, Jeremiah and Jonah."
McCai? Typo?
jos on 8 paria käsiä ja 8 paria jalkoja niin ne on yhteensä 16.. vai?Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Ei siellä mahassa ole 16 paria käsia ja jalkoja. Jokaisella lapsella on ihan vaan yksi jalka- ja käsi pari.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Minä mietin sitä, että tuntuuko niitä potkuja sitten niinkuin sarjatulena joka puolella mahaa kun 16 paria käsiä ja jalkoja siellä viuhtoo?? Taitaa tosin olla aika ahdasta tuolla, ettei hirveästi liikkumatilaa ole...
jotenkin tuntuu että 14 alle kouluikäisen lapsen äitinä ei ehdi paljoa muutakaan... yh mamma vielä.. tai kun mies on irakissa... täytyis oikeasti olla joku järki noissa hedelmöityishoidoissakin..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Huh!! Toi nahka ei kyllä taida pahemmin palautua enää... Tosin kahdeksikkojen äitinä tuskin edes huomaisi moista sivuseikkaa.
Näkyvät olevan sinivalohoidossa. Käytetään keltaisuuden hoitoon vastasyntyneillä. Pitää olla suojalasit päässä, ettei ne säteet mene silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:tuli mieleen noista vauvojen kuvista, etttä miksi 2:lla lapsella on jotkin silmäsuojukset? :attn:
No juurihan tuossa kerrottiin kuinka se aikoo lapset elattaa, kova mediasirkus pyorimaan ja pannaan rahoiksi oikein pitkan kaavan mukaan. Nettisivut on julkaistu ja siellahan tuo oikein pyytaa rahalahjoituksia ja pakettejakin saa laittaa. Nyt ei muuta kun visakortit vinkumaan tuon hullun puolesta!Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:jotenkin tuntuu että 14 alle kouluikäisen lapsen äitinä ei ehdi paljoa muutakaan... yh mamma vielä.. tai kun mies on irakissa... täytyis oikeasti olla joku järki noissa hedelmöityishoidoissakin..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Huh!! Toi nahka ei kyllä taida pahemmin palautua enää... Tosin kahdeksikkojen äitinä tuskin edes huomaisi moista sivuseikkaa.
millä tollasen katraan elättää ja huolehtii niiden perustarpeista... ja jenkkilässä ei tosissaan oo ihan samanlaista sosiaaliturvaa kuin täällä...
http://en.wikipedia.org/wiki/California_octupletsAlkuperäinen kirjoittaja ov:Mä katoin ihan samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:"The babies have been named Noah, Maliah, Isaiah, Nariah, McCai, Josiah, Jeremiah and Jonah."
McCai? Typo?
Siinä lukee 16 paria käsiä JA jalkoja. Muutenhan se olis 16 raajaparia ja se olis jo ok.Alkuperäinen kirjoittaja --:jos on 8 paria käsiä ja 8 paria jalkoja niin ne on yhteensä 16.. vai?Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Ei siellä mahassa ole 16 paria käsia ja jalkoja. Jokaisella lapsella on ihan vaan yksi jalka- ja käsi pari.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Minä mietin sitä, että tuntuuko niitä potkuja sitten niinkuin sarjatulena joka puolella mahaa kun 16 paria käsiä ja jalkoja siellä viuhtoo?? Taitaa tosin olla aika ahdasta tuolla, ettei hirveästi liikkumatilaa ole...
Hullu, tuolla oli 8. onhan se nyt ihan eri asia. Arvostaako miehes lapsia ollenkaan bai onko tärkeintä vain mahan ulkonäkö.Alkuperäinen kirjoittaja Valvatti:Hurja Miehenkin huusin kattomaan, se totesi että onneks miulla oli vaan kaksoset
Tuskin, kaikkihan on hedelmättömyyshoidolla.Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Oon melko varma, että nuo ei ollu edes viimoset lapset. Jossain vaiheessa hommaa vielä lisää..