Joko joku tunnustaa nähneensä mut tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie kävin tänään mm. Citymarketissa, ja siellä oli ne irtokarkit tarjouksessa. Mie sit siitä ostamaan lauantaikarkkeja huomiselle.
Miun niin teki mieli kysyä yhdeltä äidiltä, joka oli pienen poikansa kanssa siinä karkkihyllyllä myös, että mitä karkkeja hän haluaisivielä ottaa... kun hän niin pitkään tuijotti, koko sen ajan kun mie karkkeja valitsin. No joo... ostin mie niitä n. 2,5kg, mutta oisin ostanut kyllä suunnilleen saman määrän, vaikkei ne tarjouksessa ois olleetkaan.
Jäi vaan kiusaamaan se tuijotus. En mie sentään niitä karkkeja taskuuni tai suuhuni lappanut, vaan ihan oikeaoppisesti pusseihin :saint:

Mie mään cittariin huomen. Jätikkö sie miulle yhtään mässyjä sinne?
Tai varsinaisewsti meen kattoon coretex kenkiä kun halvalla saa :) en itelleni vaan tytölle.
Niin ja jos ukko lähtee kuskiks kun mulla tuo ratin pyöritys viel tuottaa ongelmia :(

Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Tai varsinaisewsti meen kattoon coretex kenkiä kun halvalla saa :) en itelleni vaan tytölle.
Niin ja jos ukko lähtee kuskiks kun mulla tuo ratin pyöritys viel tuottaa ongelmia :(

Mitäs goreja siellä on halvalla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hitto kun en tarkemmin tiedä, sisko oli käyny ja katellu niitä mut merkkiä ei muistanu :( Sori...
Joten tarttee mennä ite katteleen löytyykö sopivia/hyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hitto kun en tarkemmin tiedä, sisko oli käyny ja katellu niitä mut merkkiä ei muistanu :( Sori...
Joten tarttee mennä ite katteleen löytyykö sopivia/hyviä.

Varmaan jotain talvikenkiä?

Yhteistyössä