Joko joku haki Mammuttimarkkinoilta vaippoja? Montako vaippaa paketissa oli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli lähinnä koot 3 ja 4 kiinnostaa.

Ajattelin siis laskea että kuinka paljon se ale oikeasti on verrattuna megasäkkeihin, jotta kannattaako lähteä sitä varten Citymarkettiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
4kokoa oli 60 siis teipparia

Kiitos...mutta huomasin justiin että mä olinkin tyhjännyt kaikki koon 4 magapackit ja laittanut pussit roskiin :headwall:

Antaakohan google osumaa moiselle, jos koiitais sitä kautta saada sen megapackin määrän tietoon.

Koossa 3 on 88 vaippaa.

Ja teippivaipoista siis puhun.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Kiitos...mutta huomasin justiin että mä olinkin tyhjännyt kaikki koon 4 magapackit ja laittanut pussit roskiin :headwall:

Megapacin housuvaipoissa kokoa 4 on 58 kpl. Eli teippivaippoja varmaan kymmenkunta enemmän.

Kyllä niitä on pakko olla enemmän...kun koon 3 paketissa on sentään 88 vaippaa :/ Näin siis luulen.

Megapacin housuvaipoissa kokoa 4 on 58 kpl. Eli teippivaippoja varmaan kymmenkunta enemmän.

Kyllä niitä on pakko olla enemmän...kun koon 3 paketissa on sentään 88 vaippaa :/ Näin siis luulen.

Sori, mulla onkin vitoskoon housuvaippoja megapack tuolla kaapissa ja siina on 58.
Jos ne menis niin, et kolmosia olis 88 teippareina ja nelosia 78 ja vitosia 68.
Ja housuvaippoja kans aina kymmenen vähemmän, kun koko kasvaa. Olis jollain tasolla loogista.

Sori, mulla onkin vitoskoon housuvaippoja megapack tuolla kaapissa ja siina on 58.
Ja housuvaippoja kans aina kymmenen vähemmän, kun koko kasvaa. Olis jollain tasolla loogista.

Ei sovi logiikkaan se, että 6 koossa vaippoja 72.

Laskinkohan mä oikein eli jos paketissa on 60vaippaa on 3 paketissa 180 ja silloin yhden vaipan hinnaksi tulisi 0.15e. Yleensä noi liberot on yli 20cent kappaleelta, joten mä ainakin käyn vaipat hakemassa, jos osasin vain oikein laskea :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:

Ei sovi logiikkaan se, että 6 koossa vaippoja 72.

NO voi paska, mettään meni.
Mä en tienny noita kappalemääriä noin isoihin kokoihin. Itse asiassa luulin, et meilläkin on vielä nelosen housuvaipat käytössä, mut eipä olekaan.

Minä, hyvä äiti :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Laskinkohan mä oikein eli jos paketissa on 40 vaippaa on 3 paketissa 180 ja silloin yhden vaipan hinnaksi tulisi 0.15e. Yleensä noi liberot on yli 20cent kappaleelta, joten mä ainakin käyn vaipat hakemassa, jos osasin vain oikein laskea :/

120.

Äh, huomasin jo virheeni eli piti olla 60 kpl/paketti

:ashamed:

Lasketaan, koko 6 housuvaippa. Mammuttitarjouksessa kpl 114, hintaa per vaippa tulee 0,24?. Prismassa paketti 13,90, paketissa vaippoja 54 ja kappalehintaa tulee 0,26?.

On edullisempaa mammuttitarjouksena. (Tosin bensaan menee jo säästyvä summa, meillä, ja s-bonuksena tulee 5% hinnasta takaisin, jolloin kappalehinnaksi tulee 0,24?, en tiedä plussapisteistä)

Kaikissa summissa pyöristin kolmannesta desimaalista.

Jos mies hakisi työmatkallaan vaippoja citymarketista, säästöä voisi syntyäkin. Tosin, meillä ei ole juuri nyt tarvetta kolmelle paketille 6 koon housuvaippoja.

Yhteistyössä