Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä kävin eilen, ostin 6 kokoa. Housuvaippa-paketissa 38.. en muista montako
oli teippivaippapaketissa, vaikka yhden semmosenkin otin.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:4kokoa oli 60 siis teipparia
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:4kokoa oli 60 siis teipparia
Kiitos...mutta huomasin justiin että mä olinkin tyhjännyt kaikki koon 4 magapackit ja laittanut pussit roskiin :headwall:
Ja teippivaipoista siis puhun.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:4kokoa oli 60 siis teipparia
Kiitos...mutta huomasin justiin että mä olinkin tyhjännyt kaikki koon 4 magapackit ja laittanut pussit roskiin :headwall:
Megapacin housuvaipoissa kokoa 4 on 58 kpl. Eli teippivaippoja varmaan kymmenkunta enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:4kokoa oli 60 siis teipparia
Megapacin housuvaipoissa kokoa 4 on 58 kpl. Eli teippivaippoja varmaan kymmenkunta enemmän.
Kyllä niitä on pakko olla enemmän...kun koon 3 paketissa on sentään 88 vaippaa :/ Näin siis luulen.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Sori, mulla onkin vitoskoon housuvaippoja megapack tuolla kaapissa ja siina on 58.
Jos ne menis niin, et kolmosia olis 88 teippareina ja nelosia 78 ja vitosia 68.
Ja housuvaippoja kans aina kymmenen vähemmän, kun koko kasvaa. Olis jollain tasolla loogista.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Laskinkohan mä oikein eli jos paketissa on 40 vaippaa on 3 paketissa 180 ja silloin yhden vaipan hinnaksi tulisi 0.15e. Yleensä noi liberot on yli 20cent kappaleelta, joten mä ainakin käyn vaipat hakemassa, jos osasin vain oikein laskea :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Sori, mulla onkin vitoskoon housuvaippoja megapack tuolla kaapissa ja siina on 58.
Jos ne menis niin, et kolmosia olis 88 teippareina ja nelosia 78 ja vitosia 68.
Ja housuvaippoja kans aina kymmenen vähemmän, kun koko kasvaa. Olis jollain tasolla loogista.
Ei sovi logiikkaan se, että 6 koossa vaippoja 72.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Laskinkohan mä oikein eli jos paketissa on 40 vaippaa on 3 paketissa 180 ja silloin yhden vaipan hinnaksi tulisi 0.15e. Yleensä noi liberot on yli 20cent kappaleelta, joten mä ainakin käyn vaipat hakemassa, jos osasin vain oikein laskea :/
120.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Äh, huomasin jo virheeni eli piti olla 60 kpl/paketti
:ashamed: