Joko huomenna voi viedä hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sande
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sande

Vieras
Pojalla oli ensin korvatulehdus ja se selvästi parani antibiooteilla ekassa viikossa.. nyt pari viikkoa myöhemmin samat oireet ovat alkaneet (lämpöily, itkuisuus, ruokahaluttomuus..) mutta huomasin että poika myöskin tekee kulmahampaitaan joten nämä vaivat voivat aivan yhtähyvin liittyä siihen.
Ensi tiistaina on korvien jälkitarkastus joten silloin nyt ainakin selviää oliko kyse korvista vai hampaista.. mutta nyt on ollut kuumeeton päivä, ruokahalu on poissa ja kovin on herkkähipiäinen.. mutta jos laitan aamulla supon eikä kuumetta tosiaan enää nouse niin voinko viedä huomenna hoitoon kun töihin olisi jo palattava.. =/

No et voi, jos kuumetta/lämpöä on yhä.
Minä en ottaisi vastaan kuumeista lasta. Ja yksi kuumeeton päiväkin pitää vielä olla kotona.
Kyllähän näitä yrittäjiä on ollut, että lääkitään lapsi kuumeettomaksi aamulla ennen hoitoon tuomista,mutta tässä ammatissa sitä on oppinut kyllä hyvin pian sen huomaamaan. ja sitten eikun soitto vanhemmille, että lapsi kotiin, kiitos!

jumatsuka miten aina nää pphoot on täällä just määräämässä ettei voi, lapsen pitää aina olla täysin skarppina ja pirteenä :D
voi vide

luojan kiitos ei tarvii ikinä käyttää pphn "palveluita"

Mä en veisi jos on väsynyt eikä jaksa osallistua päiväkodin toimintaan ulkoiluihin ym.
Mitä sit kun se suppo alkaa vaikuttamasta todennäköisesti soittavat sulle ja pyytävät hakemaan. Jos olet sitä mieltä että jaksaa olla hoidossa niin sit viet. On kauhean vaikea vastata, kun lapset on niin erilaisia itse kumminkin tunnet lapsesi parhaiten.

Asiasta toiseen niin monet kuvittelee että se kuume on ainut kriteeri yleiskunnolla niin väliä kunhan ei ole kuumetta. (enkä tarkoittanut nyt sinua)
Meillä on kaksi kertaa päiväkodista soitettu kesken päivän ekalla kerralla oli pojalla noussut kuume hoitaja soitti ja ilmoitti että on kuumetta, mutta koska on enään kaksi tuntia hakuaikaan niin voi olla loppuun asti, kun on ihan pirteä ja jaksaa leikkiä. Hain kumminkin heti.
Toisella kerralla soittivat että on ihan vetämätön nukkuu sohvalla ja ihan kalpea kuumetta ei kyllä ole, mutta voisitko hakea mahdollisimman nopeasti kotiin. Ehdittyäni päiväkodille oli sohvan pehmusteet ulkona kun poika oli oksentanut.

Alkuperäinen kirjoittaja aina näin:
jumatsuka miten aina nää pphoot on täällä just määräämässä ettei voi, lapsen pitää aina olla täysin skarppina ja pirteenä :D
voi vide

luojan kiitos ei tarvii ikinä käyttää pphn "palveluita"

Luojalle kiitos siitä...

Ja btw, minä pph:na EN MÄÄRÄÄ, että lasta ei saa tuoda KUUMEISENA hoitoon.Sen pitäisi jokaisen vastuullisen vanhemman tajuta ihan itsekin.

Yhteistyössä