juu.. mut exältä peritään ulosoton kautta ja aina saa jännätä tuleeko vaan se minkä kaupunki maksaa varmasti vai onko saatu perittyä exältä.Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:kaupunki maksaa 128e ainakin vantaalla
saa kai niitä anteekskin jos ymmärtää anoa ja on syytä siihen. mut tältä tapaukselta on aika hyvin saatu perittyäkin. ongelma on lähinnä siinä että vaihtaa työpaikkaa kun sukkia.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:exiltä ei paljoa peritä jos menee esim. ulosottoon.. meniköhän se noin. niitä maksamattomia elareita taitaa saada anteeksikin... kertokaa jos pahasti vääräs olen
nordeaan mäkin odottelen...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:paskat ja mulla nordea. mut kohta pakko näkyy...
ne miehet... lapsia kyllä tykkäävät tehdä. no minä joka tapauksessa saan exältäni elarit ilman vinkumisiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:saa kai niitä anteekskin jos ymmärtää anoa ja on syytä siihen. mut tältä tapaukselta on aika hyvin saatu perittyäkin. ongelma on lähinnä siinä että vaihtaa työpaikkaa kun sukkia.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:exiltä ei paljoa peritä jos menee esim. ulosottoon.. meniköhän se noin. niitä maksamattomia elareita taitaa saada anteeksikin... kertokaa jos pahasti vääräs olen
onnittelut fiksusta exästä!Alkuperäinen kirjoittaja adetta:ne miehet... lapsia kyllä tykkäävät tehdä. no minä joka tapauksessa saan exältäni elarit ilman vinkumisiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:saa kai niitä anteekskin jos ymmärtää anoa ja on syytä siihen. mut tältä tapaukselta on aika hyvin saatu perittyäkin. ongelma on lähinnä siinä että vaihtaa työpaikkaa kun sukkia.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:exiltä ei paljoa peritä jos menee esim. ulosottoon.. meniköhän se noin. niitä maksamattomia elareita taitaa saada anteeksikin... kertokaa jos pahasti vääräs olen
no sen fiksuudesta en tiiä..mut rahat tuleeAlkuperäinen kirjoittaja ap:onnittelut fiksusta exästä!Alkuperäinen kirjoittaja adetta:ne miehet... lapsia kyllä tykkäävät tehdä. no minä joka tapauksessa saan exältäni elarit ilman vinkumisiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:saa kai niitä anteekskin jos ymmärtää anoa ja on syytä siihen. mut tältä tapaukselta on aika hyvin saatu perittyäkin. ongelma on lähinnä siinä että vaihtaa työpaikkaa kun sukkia.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:exiltä ei paljoa peritä jos menee esim. ulosottoon.. meniköhän se noin. niitä maksamattomia elareita taitaa saada anteeksikin... kertokaa jos pahasti vääräs olen
(eikä vieläkään rahoja tilillä ja mua alkas väsytää, vaan kun en malta mennä)
mäkin taidan tupakan jälkeen luovuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä luovutan... ei oo tullu vieläkään