SEE YOU IN DUBLIN NEXT MONTH??Best boyfriends Jan : yes
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Mä oon tätä mieltä edelleen.Mutta eikös ollut niin, että Bojania ei pidä pussailla julkisesti, koska hän on erikoistapaus, jonka pussaamisesta ei pidä tehdä showta.
Ilman mitään järkevää syytä? Sulla ei ole kavereita tai halua tutustua ihmisiin?On tää musta vaan niin uskomatonta, että K hengailee jokereitten kanssa monta päivää ihan ilman mitään järkevää syytä. Häärijä sopii hyvin tuohon porukkaan. Vara-bojan.
Niin siis eikös Bojan lukenut ig livessä katsojien kommentteja eli joku katsojista laittoi Käärijälle ton viestin, koska hällä on liput K:n Dublinin keikalle. Näin mä ainakin ton tulkitsin.SEE YOU IN DUBLIN NEXT MONTH??
Luki.Niin siis eikös Bojan lukenut ig livessä katsojien kommentteja eli joku katsojista laittoi Käärijälle ton viestin, koska hällä on liput K:n Dublinin keikalle. Näin mä ainakin ton tulkitsin.
Kuuntelin, sama turhan metallinen soundi pysyyKuuntele huomenna paremmilla laitteilla.
juu tuli o_oTuliko todella pusu?
Varmaan selviää CSI-tasoisista hidastuksista..Poskipusulta näytti
no ainakin yleisö hurras täysiäEli B on nyt samalla tasolla kuin kaikki muut "poikkikset" jotka ovat saaneet pusun K:lta lavalla?