Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Mulle tuli tästä mieleen, että ei ollut tarjolla K ja B lle ainakaan tässä illassa kahdenkeskistä aikaa. Vähän erikoinen valinta viedä taas gf ja joksut samaan paikkaan. Eri juttu sitten, jos ketään osapuolista ei oikeasti haittaa."

Vastaan nyt täällä vauvalla olevaan viestiin mut jos tässä tarkoitetaan PB:n keikkaa niin joksut ei siellä edes ole olleet kun olivat treenaamassa omaa keikkaa varten
 
vierailija
"Mulle tuli tästä mieleen, että ei ollut tarjolla K ja B lle ainakaan tässä illassa kahdenkeskistä aikaa. Vähän erikoinen valinta viedä taas gf ja joksut samaan paikkaan. Eri juttu sitten, jos ketään osapuolista ei oikeasti haittaa."

Vastaan nyt täällä vauvalla olevaan viestiin mut jos tässä tarkoitetaan PB:n keikkaa niin joksut ei siellä edes ole olleet kun olivat treenaamassa omaa keikkaa varten
Joskin Kris ja Bojan olivat mahdollisesti jatkoilla.
 
vierailija
Sori kun vaan kopioin toisen kirjoittajan tekstiä Vauvalta, mutta luin jälkijunassa, kun se meni kiinni. Joku oli aloittanut tällaisen herkullisen ficin alun (no joo, tiedän, ettei ollut, mutta voisi olla), niin mahdammeko olla tuulella yhtään sitä jatkaa / laajentaa? Edes omassa mielessämme 😊 Šta bih ja! 😊
"Aika kiva ajatus et B&K yhdessä kävelisi Tallinnan illassa tai yössä. Poikkeais johkin pieneen hämärään pubiin ehkä, höpöttelis kaikessa rauhassa. Sitten jossain kohtaa kömpisivät keikkabussiin."
 
vierailija
Sori kun vaan kopioin toisen kirjoittajan tekstiä Vauvalta, mutta luin jälkijunassa, kun se meni kiinni. Joku oli aloittanut tällaisen herkullisen ficin alun (no joo, tiedän, ettei ollut, mutta voisi olla), niin mahdammeko olla tuulella yhtään sitä jatkaa / laajentaa? Edes omassa mielessämme Šta bih ja!
"Aika kiva ajatus et B&K yhdessä kävelisi Tallinnan illassa tai yössä. Poikkeais johkin pieneen hämärään pubiin ehkä, höpöttelis kaikessa rauhassa. Sitten jossain kohtaa kömpisivät keikkabussiin."
Ei, apua. Tarina saa jatkoa tai laajennusta niin ikään vauva-palstalta, picture this:
"Siellä hotellissahan K ja B on viettänyt tän päivän. B kävi välillä nopsaan vähän Tallinnaa vilkaisemassa ja palasi pian takaisin sinne one roomiin."
?Vai kävikö?
 
vierailija
"Mulle tuli tästä mieleen, että ei ollut tarjolla K ja B lle ainakaan tässä illassa kahdenkeskistä aikaa. Vähän erikoinen valinta viedä taas gf ja joksut samaan paikkaan. Eri juttu sitten, jos ketään osapuolista ei oikeasti haittaa."

Vastaan nyt täällä vauvalla olevaan viestiin mut jos tässä tarkoitetaan PB:n keikkaa niin joksut ei siellä edes ole olleet kun olivat treenaamassa omaa keikkaa varten
ei olleet ja onko se ihan mahdoton ajatus että ketään ei oikeasti haittaa, vaan kyseessä on jopa iloinen asia, ovat kaikki ystäviä. Niinkuin näitte Kärtsä roudasi ystävänsä bändin keikalle muita ystäviään roppakaupalla, ja uskon että haluaa ystäviensä ja perheenjäsentensä ja puolisonsa olevan myös ystäviä keskenään.
 
vierailija
Aaa, jollain on ollut samanlaiset ajatukset, kuin minulla! "Kun kuvia nyt ei vissiin ole tulossa, niin haluaisiko joku iltasaduksi vähän KUVAILLA mitä siellä hotellihuoneessa on päivän aikana tapahtunut? Päiväkirjan kirjoittaja? 😘"
 
vierailija
Malmin havainto voi olla totta tai ei mutta se on jännä miten näitä ilmaantuu aina sopivasti. Onko kukaan muuten nähnyt K:ta muuten missään vapaalla. En muista että aikaisemmin ois ollut kommentteja että bongasin K jostain sattumalta.
 
vierailija
Apua, näin nyt ton Karlo Kirrin postauksen! 😱 Meinaan kuolla nauruun täällä yksinäni, en itse kuvalle vaan sille miten väsynyt mä oon ja miten väsyneenä kaikesta voi saada näemmä hepulin ihan yksinäänkin 😆 Jonkun pahaa-aavistamattoman persikka päätynyt kuvaan? Ja siis, kun mä en ikinä huomaa mitään epäolennaisia asioita kuvissa, niin en ois huomannut tätäkään. Eikö se Kirrikään oo huomannut, vai watafak?
 
vierailija
Malmin havainto voi olla totta tai ei mutta se on jännä miten näitä ilmaantuu aina sopivasti. Onko kukaan muuten nähnyt K:ta muuten missään vapaalla. En muista että aikaisemmin ois ollut kommentteja että bongasin K jostain sattumalta.
Siis mä ohitan kaikki tuon tasoiset kommentit täysin huomiotta. Jos jollain on jokin oikea tärkeä tieto se kertoo siitä kyllä enemmän. Toi on selkeä yritys hämätä tyhmiä.
 
vierailija
Apua, näin nyt ton Karlo Kirrin postauksen! Meinaan kuolla nauruun täällä yksinäni, en itse kuvalle vaan sille miten väsynyt mä oon ja miten väsyneenä kaikesta voi saada näemmä hepulin ihan yksinäänkin Jonkun pahaa-aavistamattoman persikka päätynyt kuvaan? Ja siis, kun mä en ikinä huomaa mitään epäolennaisia asioita kuvissa, niin en ois huomannut tätäkään. Eikö se Kirrikään oo huomannut, vai watafak?
Se on kai mallinukke niin käsitin
 

Yhteistyössä