Jokaisen naisen olisi hyvä saada ensimmäinen lapsensa viimeistään 16-vuotiaana.

:)
:LOL: Hyvin tässä on jaksettu vaikka esikoinen syntyi minun ollessa 2* 16-vuotias.

Sinänsä hauska sattuma, että mies on mua 4 vuotta vanhempi, eli oli 2*18 v, kun esikoinen syntyi. :)

tai nuori
Voi kuule Keijo, ei kaikille tule riipputissejä eikä raskausarpia. Toisia raskaudet vain kaunistavat, ainakin kun paljon poikia saa mutta eipä tuo yksi tytärkään vanhentanut.

Naisen optimaalisin synnytysikä on kylläkin 20-25-vuotiaana. 16-vuotiaan tytön kehitys on vielä osittain kesken ja siksi 16-vuotiaan raskaus määritellään riskiraskaudeksi.

16-vuotiaan tytön henkinen valmius vanhemmaksi ryhtymiseen onkin sitten ihan oma lukunsa...

Vaimo
Itse sain esikoiseni 16vuotiaana, enkä kadu. En kuitenkaan sano että ihmisten pitäisi suurimmalta osalta alkaa lisääntymään siinä iässä, jokainen tekee lapsen kun on siihen valmis. Pessin kirjoitukseen vielä sen verran, että jopas oli yleistys.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Itse sain esikoiseni 16vuotiaana, enkä kadu. En kuitenkaan sano että ihmisten pitäisi suurimmalta osalta alkaa lisääntymään siinä iässä, jokainen tekee lapsen kun on siihen valmis. Pessin kirjoitukseen vielä sen verran, että jopas oli yleistys.
Peesi.. paitsi että mä olin "jo" 17v kun esikoinen syntyi..

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Pessin kirjoitukseen vielä sen verran, että jopas oli yleistys.
Saan mä itseäni yleistää.
Itse pidän itseäni yksilönä, en sellaisena ihmisenä että ihmiset tekisivät niinkuin minä olen jossain asiassa joskus toiminut.
No mitäs tähän ketjuun sitten olisi saanut SINUN mielestäsi vastata?

Yhteistyössä