Miehille suositeltava ikä olisi 18v.
Parempi saada esikoinen nuorena, että jaksaa.
Parempi saada esikoinen nuorena, että jaksaa.
Peesi.. paitsi että mä olin "jo" 17v kun esikoinen syntyi..Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:Itse sain esikoiseni 16vuotiaana, enkä kadu. En kuitenkaan sano että ihmisten pitäisi suurimmalta osalta alkaa lisääntymään siinä iässä, jokainen tekee lapsen kun on siihen valmis. Pessin kirjoitukseen vielä sen verran, että jopas oli yleistys.
Saan mä itseäni yleistää.Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:Pessin kirjoitukseen vielä sen verran, että jopas oli yleistys.
Itse pidän itseäni yksilönä, en sellaisena ihmisenä että ihmiset tekisivät niinkuin minä olen jossain asiassa joskus toiminut.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Saan mä itseäni yleistää.Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:Pessin kirjoitukseen vielä sen verran, että jopas oli yleistys.
No mitäs tähän ketjuun sitten olisi saanut SINUN mielestäsi vastata?Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:Itse pidän itseäni yksilönä, en sellaisena ihmisenä että ihmiset tekisivät niinkuin minä olen jossain asiassa joskus toiminut.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Saan mä itseäni yleistää.Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:Pessin kirjoitukseen vielä sen verran, että jopas oli yleistys.
Sehän on hauskaa ajankulua näin lauantai-iltana..Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miä suuresti jaksan joka kerta ihmetellä miten ihmiset jaksaa tapella täysin selvästä provosta 15 sivun verran