jokaisella naisella on 1000 e edestä kosmetiikkatuotteita kaapissaan??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä lasketaan kosmetiikkatuotteeksi??

Multa löytyy hammastahna, suuvesi, suihkusaippua, shampoo, hoitoaine, dödö, erilaisia perusvoiteita ja kortisonivoidetta sekä huulirasvaa. Mitähän noi ois, ehkä 30-40?...

Mitään meikkeihin viittaavaa ei minun kaapeistani löydy, ei myöskään shampoon ja hoitoaineen lisäksi mitään hiustuotteita. Miehellä varmaan arvokkaampi varasto, tosin sekin varmasti reilusti alle 100?.

Alkuperäinen kirjoittaja WHAT?:
Siis miten joku pärjää 200e kosmetiikkavarastolla :(
Kevyesti =) Mun asiakkat ei maksa mulle senttiäkään enempää, vaikka olisin miten kalliisti naamani maalannut. Joten ihan tällä luomunaamallani käyn töissä =)

Voi niitä olla jossain 200-300 euron välillä, mut ei varmastikaan yli sen.

Sekin kuulostaa jo isolta summalta, mutta jos mukaan lasketaan kaikki hajuvesistä kynsilakkoihin ja suihkusaippuoihin ja rasvoihin niin voi se tuonne nousta.
Mut ei ikinä tonniin asti, ei edes lähelle :o

http://yle.fi/tv1/ohjelmaopas.php?serial=t013031313954494c53555f30363036323436

Kuukletin "1000 euron edestä kosmetiikkaa" ja sit löyty tää YLEN dokkarin kuvaus kosmetiikasta. Toivottavasti ton saa auki joka haluaa siitä lukea :)

Ei mulla kyllä tonnilla oo... mutta monella sadalla kuitenkin :D.

* muutama kanebon ripsari :D
* neljä escadan hajuvettä
* kampaamoshampoot, hoitoaineet ja hiustenmuotoilu -> ja näitä on PALJON, eli varmasti yksinään väh. 300
* muuten sit onkin halpista ja apteekkikamaa kaikki muu kosmetiikka

Höh. Mun piti vastata tähän reteesti, et ei tietenkään sitä niin paljolla ole. Ja aloin miettimään ja laskemaan. 800 euron ylittyessä tuli jo paha mieli. Jätin loput laskematta.

Ja ei, ei se kyllä nassusta näy tuo raha...

Jos ajatellaan että noin niiku yleensähän nuokin menee vanhaks vuoden kuluessa avaamisesta (ei toki hajuvedet, ne tosin aika kalliita jut onkin) niin aika summa olis jos joka vuosi ihmisellä menis tuo summa kosmetiikkaan.
Ja joo... mulla suurin osa tuostakin kosmetiikasta mitä mulla on niin on jo vanhaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Jos ajatellaan että noin niiku yleensähän nuokin menee vanhaks vuoden kuluessa avaamisesta (ei toki hajuvedet, ne tosin aika kalliita jut onkin) niin aika summa olis jos joka vuosi ihmisellä menis tuo summa kosmetiikkaan.
Ja joo... mulla suurin osa tuostakin kosmetiikasta mitä mulla on niin on jo vanhaa =)

No mulla ainakin on esim. ripsaria ja noita hiustuotteita "varalla" eli avaamattomina kaapissa, jolloin ne ei tietenkään tossa vuodessa vanhene, mutta ovat kuitenkin mun kaapissa, jolloin laskin ne tohon mukaan :D. Mutta ei siis mullakaan sillä tonnilla tosiaan, mut ehkä kuitenkin jollain 600-700.

..minulla ole sitä kaappiakaan.. :D Ei vaines, löytyy sentään pakolliset aineet joilla saa kuontalon kuosiin (tosin olen vaihtanut ne kampaajan kanssa käsitöihin) yksi ripsari jota silmäni hätätilassa pari tuntia sietävät, puuteri (halpiskorista taannoin ostin hintaan 2?), valokynä jonka joulupukki toi ja kropparasvaa joka lähtöön -suurin osa ostettu halavalla tai saatu kälyltä. Ja on toki pakollinen kynsilakkapullo (jolla ei kyllä enää tee mitään) ja vaseliinia. Hitsi, hajuvettäkin on ja dödö -mutta kun pomo on astmaatikko niin ei nuokaan kulu enemmälti. Ei taida tonni täyttyä kyllä.. :whistle:

kun ketjun lukee.. luulen (parturi-kampaajana ja kosmetiikan konsulttina) että syy on juuri siinä mitä ja mistä ostaa ostaa..

esim. meijän talosta ei löydy yhtäkään kemppari tuotetta.. ja varmasti menee tuo raja rikki helposti..

Meikkivoidetta 2kpl yht. 35?
Ripsareita 3kpl yht. 50?
Luomivärejä 5 kpl yht 80?
Huulikiillot/punat 5kpl yht. 40?
Rajauskynät 7kpl yht 40?
poskipunat 4kpl yht 30?
Siveltimet yms. yht. 20?
Kosteusvoiteet 3kpl 30?
Shampoot ja hoitoaineet yht 4kpl yht 15?
Jalkojen ja käsien hoitotuotteet yht 15?
Ihokarvojen poistovälineet 40?
Hajuvedet 5kpl yht 200?

Alle 600? tulee. Pidän tuota määrää suurena laskelman jälkeen.
Silti tuntuu ettei mitään ole koskaan :D

Yhteistyössä