JOKAINEN VANHEMPI ON YLPEÄ LAPSESTAAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiskä

Vieras
Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen. Ja Lapsia ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen, koska sellaista ei ole! Toinen oppii asiat nopeammin kuin toiset.
Jos sinä ylpeänä kerrot toiselle äidille lapsesi uudesta taidosta niin viimeiseksi odotat sellaista vastausta kuten esim "nytkö vasta, kyllä meillä jo tuossa iässä"...
Minulla on 3 lasta ja kaikki ovat oppineet asiat täysin eri järjestyksseä. Esikoinen oli 10kk kun oppi kävelemään ja olin sitä yhtä ylpeä kun neidistä, joka oli 13kk kun lähti kävelemään. Kai sitä saa omasta lapsestaa ylpeä olla ilman, että heti aletaan vertailla!!

Aivan niin. Sitä sanoo useesti kyselijöille, että lapset tykkää tehdä omassa tahdissaan asioita. Omat oppineet kävelemään ajoissa, eka ei puhunut sanaakaan silleen, et neuvolakorttiin ois mahtunu merkkaa ja keskimmäinen puhu vähän reilun vuoden ikäsenä.

Ei ole. Valitettavasti. Jokaisen kyllä pitäisi olla ylpeä lapsestaan.

Tai no ehkä just ja just ihan noin pienen lapsen vanhemmat. Sitten se uutuudenviehätys häviää, eikä olla enää ylpeitä lapsen saavutuksista, kun se ei ole enää söpö pieni vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mun äiti:

Tai no ehkä just ja just ihan noin pienen lapsen vanhemmat. Sitten se uutuudenviehätys häviää, eikä olla enää ylpeitä lapsen saavutuksista, kun se ei ole enää söpö pieni vauva.

olisi syytä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mun äiti:

:( Voi ei...

Kyllä minä tuosta pian 6v pojastakin olen ihan mahdottoman ylpeä.
Harmi jos joiltain puuttuu taito olla ylpeä omasta jälkikasvustaan....

Niin, kaikenlaisia äitejä mahtuu meihin laidasta laitaan.. Mutta jokaisesta lapsesta kyllä löytyy niitä ylpeilemisen aiheita! Ja saahan nyt toki omasta lapsestaan ylpeä olla ja häntä kehua!