Joka viides pitää vasemmistoliittoa vaarallisena ääripuolueena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä vaan, että erilaista tietoa on niin paljon samoista asioista eri paketeissa ja eri näkövinkkeleistä.
Jos tietää puolueen jonka hallinnoima/maksamaa tietoa luet, esim. voi auttaa ymmärtämään siinä artikkelissa olevat näkemykset.

Ja pitäisi yrittää itse kriittisesti löytää näistä kaikista asioista, se ns oma juttu mitä puolustaa.

Jokainen muodostaa päänsä sisällä sen mitä asiaa haluaa eniten viedä eteenpäin äänestämällä.
Ja näin kansan tahto toteutuu ja edustajat ovat äänestäjiensä kaltaisia peilejä.

Joo, just toi oli se teos, mikä oli vääristelty laidasta laitaan! Kiitos

Olet siis sitä mieltä, että Helsingin sanomat ja Erkki Tuomioja ovat vääristelijöitä. Taidettiin löytää se palstan äärivasemmistolainen.

Ja koska tiedät paremmin, laitat tietenkin linkin siihen selvitykseen missä nuo uhrit on selvitetty oikeammin. :cool:

Ei, kyl ne oli ihan oikeessa varmasti siinä, et oli karua luettavaa.
Ja palvelu loppui tuohon äärivasemmistolaisuuteen.

Sanoin siis, että siitä on olemassa kriittinen arviointi englanniksi, että sinne on lyöty vähän ylimäöräisiä kuolleita. Mulle on ihan sama, uskotko, että tuo kirja on totta vai ei. Oma häpeähän se on, jos ottaa itseään miellyttävän tekstin kritisoimatta vastaan.

Mitään tekstiä ei kannata ottaa kritisoimatta vastaan. Mutta olen tässä asiassa Erkki Tuomiojan linjoilla, on jokseenkin sama, onko jonkun väkivaltaisen kultin jäljiltä 75 miljoonaa tai 100 miljoonaa tapettua.
Pikku yksityiskohdista saivarteleminen on perinteinen tapa heittää epäilyksiä tekstiin, jota muuten ei pysty kumoamaan.

Ei, kyl ne oli ihan oikeessa varmasti siinä, et oli karua luettavaa.
Ja palvelu loppui tuohon äärivasemmistolaisuuteen.

Sanoin siis, että siitä on olemassa kriittinen arviointi englanniksi, että sinne on lyöty vähän ylimäöräisiä kuolleita. Mulle on ihan sama, uskotko, että tuo kirja on totta vai ei. Oma häpeähän se on, jos ottaa itseään miellyttävän tekstin kritisoimatta vastaan.
Nyt näyttää kyllä vähän sille, että sinä otat vastaan ainostaan sinua miellyttävää tekstiä.:sneaky:

Jokainen muodostaa päänsä sisällä sen mitä asiaa haluaa eniten viedä eteenpäin äänestämällä.
Ja näin kansan tahto toteutuu ja edustajat ovat äänestäjiensä kaltaisia peilejä.

Ja on kaksinaismoralismia tuoda esiin mediasssa ihmetellen vanhusten huonoa hoitoa esim. kotihoitoa, hoitaja- ja lääkäripulaa esim. Helsingissä. Ei toimi tartunnanjäljitys eikä terveysasemat. On homekouluja, joissa opettajat ja lapset sairastuvat

No miksi? Onko se todellakin jonkun yksittäisen lähihoitajan vika ettei kotihoito toimi.
Helsingin kaupungivaltuusto ja pääpuolue Kokoomus ei näihin palveluihin budjetoi kaupungin rahoja, vaan ihan muualle.

No se sun oli tietenkin pakko päästä sanomaan. Mut lopeta edes sää toi mun mielipiteitten antaminen, kun luulen, et sus ny olis sen verran järkeä. Se, jos kritisoin toista teosta EI TARKOITA ETTÖ OLISIN TOISEN PUOLELLA VAAN SAATAN KUULE IHAN AIDOSTI AJATELLA NIILLÄ KUULUISILLA OMILLA AIVOILLA IHAN KAIKESTA. se, että te olette mustavalkoisia räyhäöjiä, ei tee kaikista samanlaisia.

T. Umpisuvakkiäärivasemmistolainenburkhaanpukeutuvauskovainenfemakko
Ööö, tota....mua ihan oikeasti kiinnostaisi nähdä se lähde...mihin kritiikkisi perustuu?
Vai menikö multa se ohi...:eek:

Mä oon lukenu sen jutun joskus varmaan vuosi ja kaks sitten, lupasin hakee sen tolle vierailijalle joku päivä.. No en löytäny nyt sitä just, mut onhan noita, kun laittaa googleen tos yks, josta voi lähtee liikkeelle, ja näitä siis on toisistakin lähteistä, jos tämä tietty ei kelpaa.

Eli vaiks tää:
Jotkut historioitsijat ja tutkijat ovat kritisoineet tätä ja muita kommunististen kuolonuhrien määrää, etenkin ne, jotka perustuvat Rudolph Rummelin ja Benjamin Valentinon korkeampiin arvioihin , joihin kirja nojaa. Jokainen yritys arvioida murhien kokonaismäärä kommunististen järjestelmien aikana riippuu suuresti määritelmistä, jotka vaihtelevat alimmasta 10–20 miljoonasta jopa 110 miljoonaan. Joidenkin arvioiden kritiikki keskittyy enimmäkseen kolmeen näkökohtaan, nimittäin siihen, että arviot perustuivat harvoihin ja puutteellisiin tietoihin, kun merkittäviä virheitä on väistämättä; että luvut olivat vinossa suurempiin mahdollisiin arvoihin; ja että sodassa kuolleita ja sisällissotien, holodomorin ja muiden nälänhädän uhreja ei pidä laskea mukaan. Andrzej Paczkowski kirjoittaa, että "[jotkut kriitikot] valittivat, että Courtois 'metsästää' mahdollisimman suurta määrää uhreja, mikä johti häneen, kuten J. Arch Getty kirjoitti Atlantic Monthly -lehdessä , sisällyttämään kaikki mahdolliset kuolemat vain juoksemiseen. tulos.' Courtois ja muut äänen kirjoittajat vertaisivat vankiloissa tai leireissä ammuttuja, hirtettyjä tai tapettuja ihmisiä niihin, jotka olivat laskettujen poliittisten nälänhätien (Kiinan ja Neuvostoliiton tapauksissa) uhreja tai jotka muuten nälkään ruoan puutteen vuoksi tai kuoli huumeiden puutteen vuoksi."
Tuo lainauksesi on samanlaista sekavaa soopaa kuin omatkin kommenttisi pahimmillaan. Qaz wikin konekäännettyä tekstiä. Ei sinulla yhtään sytyttänyt, kun lihavoit kohdan huumeiden puutteen vuoksi kuolleista? :ROFLMAO:

Tuo lainauksesi on samanlaista sekavaa soopaa kuin omatkin kommenttisi pahimmillaan. Qaz wikin konekäännettyä tekstiä. Ei sinulla yhtään sytyttänyt, kun lihavoit kohdan huumeiden puutteen vuoksi kuolleista?
Niinkuin sanoin, nuo asiat löytyy toisesta lähteestä, jos tämä ei kelpaa.

Sä päätit sit vaan jatkaa tota solvaamista? Sä voisit jättää mut ulos noista sun henkilökohtaisista kriiseistäs.

Niinkuin sanoin, nuo asiat löytyy toisesta lähteestä, jos tämä ei kelpaa.

Sä päätit sit vaan jatkaa tota solvaamista? Sä voisit jättää mut ulos noista sun henkilökohtaisista kriiseistäs.
No täytyy kyllä myöntää, että oli hiukan erikoinen vastaus.:oops:

Mä oon lukenu sen jutun joskus varmaan vuosi ja kaks sitten, lupasin hakee sen tolle vierailijalle joku päivä.. No en löytäny nyt sitä just, mut onhan noita, kun laittaa googleen tos yks, josta voi lähtee liikkeelle, ja näitä siis on toisistakin lähteistä, jos tämä tietty ei kelpaa.

Eli vaiks tää:
Jotkut historioitsijat ja tutkijat ovat kritisoineet tätä ja muita kommunististen kuolonuhrien määrää, etenkin ne, jotka perustuvat Rudolph Rummelin ja Benjamin Valentinon korkeampiin arvioihin , joihin kirja nojaa. Jokainen yritys arvioida murhien kokonaismäärä kommunististen järjestelmien aikana riippuu suuresti määritelmistä, jotka vaihtelevat alimmasta 10–20 miljoonasta jopa 110 miljoonaan. Joidenkin arvioiden kritiikki keskittyy enimmäkseen kolmeen näkökohtaan, nimittäin siihen, että arviot perustuivat harvoihin ja puutteellisiin tietoihin, kun merkittäviä virheitä on väistämättä; että luvut olivat vinossa suurempiin mahdollisiin arvoihin; ja että sodassa kuolleita ja sisällissotien, holodomorin ja muiden nälänhädän uhreja ei pidä laskea mukaan. Andrzej Paczkowski kirjoittaa, että "[jotkut kriitikot] valittivat, että Courtois 'metsästää' mahdollisimman suurta määrää uhreja, mikä johti häneen, kuten J. Arch Getty kirjoitti Atlantic Monthly -lehdessä , sisällyttämään kaikki mahdolliset kuolemat vain juoksemiseen. tulos.' Courtois ja muut äänen kirjoittajat vertaisivat vankiloissa tai leireissä ammuttuja, hirtettyjä tai tapettuja ihmisiä niihin, jotka olivat laskettujen poliittisten nälänhätien (Kiinan ja Neuvostoliiton tapauksissa) uhreja tai jotka muuten nälkään ruoan puutteen vuoksi tai kuoli huumeiden puutteen vuoksi."
Lispetin trumpetisti linkitkin olivat selkeämpiä kuin tämä. ''Kuoli huumeiden puutteen vuoksi''??

Rauhoitu Mulan, Kalamies on aina kohtelias. Minä voin välistä pistellä, mihin reagoit häkellyttävän tunteellisesti. Olet niin kovin erilainen kuin suurin osa naisista, jotka tunnen IRL.
Olen hyvin rauhallinen. Tunteellisesti? Sinusta on tunteellista, kun lähes päivittäin jollain tapaa haukut minua, vääntelet sanojani tms. ja reagoin siihen jollain tavalla?

Tämä feministipilluäärivasemmistolainensekavaasettiäkirjoittava kaveri astuu nyt sivuun.

Rauhoitu Mulan, Kalamies on aina kohtelias. Minä voin välistä pistellä, mihin reagoit häkellyttävän tunteellisesti. Olet niin kovin erilainen kuin suurin osa naisista, jotka tunnen IRL.
Nonni, täällä on muitakin jotka komppaa - mähän sanoin että Mulani on mielenkiintoinen!❤️

Olen hyvin rauhallinen. Tunteellisesti? Sinusta on tunteellista, kun lähes päivittäin jollain tapaa haukut minua, vääntelet sanojani tms. ja reagoin siihen jollain tavalla?

Tämä feministipilluäärivasemmistolainensekavaasettiäkirjoittava kaveri astuu nyt sivuun.

m1es katsoo ja tutkii Sinua kuten laboratoriohiirtä (kuten siis meitä kaikkia? ) ja miten reagoit eri asioihin ja mielipiteisiin. Ei hauku mielestäni, on aina ollut perustelut juttuihin.

• Rakkaus
Reactions: m1es

Yhteistyössä