Joka talvigummit autossa alla?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Nastat on olleet alla jo reilun viikon. Täällä Oulun suunnalla sattui silloin aamuliukkailla kuolonkolari ja monen auton ulosajo samana aamuna ja poliisit kehottivat ihan lehtien palstoilla vaihtamaan jo talvirenkaat, joten renkaat vaihtuivat nastoihin samantien =)
sama täälä :wave:

Tarttis vissiin kohta vaihtaa ainakin jotkut renkaat. Huomasin eilen että toinen etupyörä oli totaalisen sileä. Ei kuvion kuviota keskellä. Soitin sitten miehelle ja sanoin että renkaat ovat SILEÄT, en viittis kyllä lasten kanssa enää ajaa metriäkään. Hän sitten tänään katsoi renkaita ja totesi että nehän ovat IHAN SILEÄT. Mitähän se taas oikein kuvitteli minun tarkoittavan, jos minä sanon että renkaat ovat sileät? :headwall:

pohjois-savo ja kesärenkaat vielä alla...ei kannata laittaa vielä nastoja kun lämpiää taas, ja aamusta ei ole tarvetta aikasin lähtä minnekkää, jos on liukasta yöllä ja synnytys alkaa, on ambulanssi keksitty...varmaan tosin riippuen sääennusteesta, vaihdamme loppuviikolla

Pohjois-Karjalassa ollaan ja vielä toistaseks on kesätassut alla. Tällä viikolla kyllä ainakin toiseen autoon vaihtuu talvitassut kun alkaa tuo h-hetkikin lähestyä niin ei sitt tarttis pelätä synnärimatkalla enää kelin puolesta.

Ja nastoitetut tassut on molempiin talveksi :)

Kesärenkaat on vielä molemmissa autoissa. Omaan autoon, joka miehellä käytössä vaihdetaan viimetalviset nastarenkaat, kunhan mies vain viitsii tehdä sen. Mulla on laina-auto ja tällä viikolla on tarkoitus renkaat vaihtaa, mutta millaiset ei ole mun päätettävissä.

Yhteistyössä